Ik ben al enige tijd bezig met het idee om een fotomeeting te organiseren op het strand van Scheveningen.
Omdat je tot 15 mei overdag op het strand aanwezig mag zijn met je paard is dit het ideale moment mijn idee door te zetten.

Mijn idee was het volgende:
Het makkelijkste is om de trailers op het Zwarte pad te parkeren
en daar te beginnen.
Het adres daarvan is:
Parking Zwarte Pad,
2586 HZ Den Haag
Voor wie?
Modellen:
Ik ben op zoek naar bijzondere modellen. Het liefst met een bijzonder kleurtje of
een bijzondere uitstraling. Of dat nou een KWPN-er een Fries of een Shetlander is dat maakt niks uit!
Als het maar een opvallend plaatje is! Dit mag ook een hengst zijn mits die goed te hanteren is.
Omdat het op fotomeetings snel te druk is en daardoor hectisch kan worden heb ik besloten om met
8 modellen aan het werk te gaan. Wanneer zich meer modellen aanmelden moet er worden gestemd.
De aanmelding voor de modellen is tot zondag 20 januari 20.00 uur.
Op zaterdag 26 januari om 12.00 uur zullen de modellen bekend gemaakt worden nadat er die week is gestemd.
Fotografen:
Ik ben op zoek naar 10 verschillende fotografen.
Voor de fotografen geld, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Er zal ook een reservelijst gemaakt worden omdat er regelmatig onverwachts fotografen af kunnen vallen.
De aanmelding voor de fotografen is tot zondag 3 februari 20.00 uur.
Wanneer?
Zondag 17 februari of zondag 3 maart. Dit is afhankelijk waar de meeste voorkeur
naar uit gaat. Deze datum word bekend gemaakt op zondag 20 januari om 20.00 uur.
Ik heb besloten dat er 1 groep komt en dat er onderling word afgesproken in welke volgorde de modellen op de foto
worden gezet. Het strand is groot genoeg en daardoor kunnen er meerdere modellen tegelijk worden gefotografeerd.
Ik ben de gehele dag aanwezig en zal tussen 12.00 en 14.00 mijn pony ophalen of terug brengen afhankelijk of ik in de ochtend of de middag
groep kom.
Aanmelden:
Modellen:
Boktnaam - Naam - Foto paard/pony - Voorkeur datum
Winner91 - Kimberly - http://www.mijnalbum.nl/Foto-USCEKCVK.jpg - Geen voorkeur
Fotografen:
Boktnaam - Naam - Website - Voorkeur datum
.
Toileteren
Tegenover de fotografen is het respectvol dat je paard/pony er tiptop in orde uit ziet.
Ik hoop op deze manier jullie voldoende hebben geinformeerd.
Jullie kunnen nu zelf aanmelden en op de genoemde data worden de modellen en fotografen bekend gemaakt.
Zoals jullie weten is er altijd een reservelijst zowel voor de modellen als voor de fotograven.
Voor meer informatie kunnen jullie mij altijd pben.
Ik heb er heel veel zin in en ik ben ervan overtuigd dat het een geslaagde dag word!
Groetjes Kimberly
*Zowel de modellen als de fotografen werken op vrijwillige basis en krijgen de modellen hun eigen foto's.
Wel hebben de fotografen het recht hun watermerk op de foto's te zetten.