Cobe & de pion: het vervolg...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Cobe & de pion: het vervolg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 22:44

Ik heb wat beeldmateriaal van sessie 2, vandaag enkel met [***] bezig geweest.
Sessie 1 staat in dit topic: [TVG-ITP] Co & Bo: Parelli/Clickertraining (en "zo hoort het nietjes")
Tussenin wel andere dingen gedaan, maar niks meer met pionnen ..

Het doel van de 2 pionnen is dat er een start- en eindpunt is. [***] is een type paardje dat graag ergens naartoe gaat, en ook graag weet hoe ver het nog is :Y) Nu is het allemaal nog heel simpel, maar dit wordt nog uitgebreid. Het uiteindelijke doel is dat er tussen pion A en B een heel horse agility-parcours staat 8-) Maar dat is nog niet voor morgen ;)

Begonnen met een korte herhaling van vorige keer, maar als snel konden we uitbreiden, en zelfs verder dan gedacht!
Met uitzondering van het 1e balkje had ik niks op voorhand geprobeerd, dus gewoon rechtstreeks gefilmd. Ook geen filmpjes bewerkt ofzo, zo ziet het er dus echt uit :P

1. Balkje

2. Zeiltje

3. Tonnetjes - extra moeilijk want [***] heeft zo zijn eigen ideeën als het grotere objecten zijn :+

4. Tonnetjes achterwaarts - een poging, hij stond zo leuk.. maar het was nog wat hoog gegrepen..
Ik stond een beetje te klooien, had ook niet echt een plan, en [***] beslist dat hij geen zin meer heeft.. Dat is het mooie, dat ze dat zo duidelijk kunnen laten merken :Y)

5. Hoger balkje - ook zelf de camera in de hand genomen en zelfs dan deed ie het! :D

Het begin is er, hij snapt het idee best goed vind ik, dus we kunnen gaan uitbreiden :)
Bedankt voor het kijken!

Ps: [***] en de camera ... tja ... wat moet een mens daarop zeggen :+
Afbraakwerken [***] is nog steeds paraat ;) En gelukkig heb ik nu een camera die daar tegen bestand is :Y) :))

Twaalf

Re: Cobe & de pion: het vervolg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 20:10

Wat een leuke filmpjes, ziet er ontspannen uit hoe je het aanpakt en hoe Cobe reageert.
En ook zo leuk dat Cobe zo nieuwsgierig is naar zijn omgeving! Helemaal met die tonnen en camera :))
Je gebruik van materiaal brengt me op ideeën :j

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 21:36

Netjes hoor :)
Ziet er ongelooflijk fijn uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 22:33

Dank jullie wel voor de leuke reacties!
Het is allemaal nog maar het begin, dus nog beetje saai, maar [***] maakt het wel interessant (door dingen te doen die niet de bedoeling zijn :)) ) en binnenkort meer actie! :Y)