Dus ik kan alleen maar blij zijn. We doen vanalles, gaan ons nu weer wat richten op horse agility en uiteraard is het doel plezier hebben. [***] begint meer en meer eigen initiatief te nemen, maar luistert tegelijk ook zoveel beter. Moeilijk om uit te leggen, maar het is wel leuk!
We werken met een basis Parelli (echt Parelli durf ik het niet te noemen, zijn genoeg dingetjes die ik vast niet goed doe volgens de regeltjes
) en tja .. kijk en geniet zou ik zeggen
Héél klein stukje van vandaag, vooral gericht op het springen. Hij gaat super!Hindernisje
En de barrels, rechtopstaand, zo cool
Het ging zo fijn allemaal dat ik wilde kijken wat hij deed met een hogere hindernis.
En ja hoor, [***] is nog steeds [***]
(en check het begin
)Baasje moet ook af en toe wat doen hé

Maar hij kan het wel
Als laatste hadden we het idee om hallo te komen zeggen, alleen stond ik blijkbaar uit beeld

Puntje voor volgende keer
[***] zegt alvast "hihihihihi" 
[***] is cool
En [***] is lief!

[***] denkt er het zijne van

Hopelijk vonden jullie het leuk om hem weer eens in actie te zien.
In principe komen er wel weer vaker dingetjes nu ik een nieuwe camera heb, voor wie wil

Ps: voor de kenners: [***] heeft inderdaad niet de meest enthousiaste houding. [***] is een zogenaamde LBI (Left Brain Introvert) en doet niks waar hij het nut of het plezier niet van inziet. Vandaar ook dat ik steeds korte dingetjes met hem doe, dan heeft hij eerder iets van "oh, dat doe ik wel even" dan wanneer je bv. zou longeren of dergelijke. Wat ik zelf merk is dat [***] echt meewerkt, ondanks zijn soms nukkige uitstraling. Het feit dat hij zo'n hindernis springt met weinig aanloop geeft voor mij aan dat hij wel echt wil (en ook dat hij super kan springen
). Toen ik pas met Parelli begon deed hij dat namelijk niet, toen was een balkje stappen al teveel moeite .. Dus als je het zo bekijkt zijn we al een hele grote sprong (letterlijk
) verder, en het doel is nu gaandeweg de uitdrukking ook verbeteren, vooral op de actiemomenten. Wordt vervolgd
Als er verder nog vragen zijn: shoot gerust .. Ik bijt niet, of heb ik tot nu toe toch niet gedaan
)