Parkeren is zeer slecht aangegeven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33157
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 13:39

Komen met het OV is niet te doen daarheen volgens mij. ( niet makkelijk in elk geval)
Ergens organiseren waar dat wel een goede optie is zou al erg veel ellende schelen.

_Christina

Berichten: 1493
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 13:41

Citaat:
Mijn idee ook. Kun je tenminste gewoon met de trein :+

Citaat:
Komen met het OV is niet te doen daarheen volgens mij. ( niet makkelijk in elk geval)
Ergens organiseren waar dat wel een goede optie is zou al erg veel ellende schelen.


Hier kun je ook met het OV heen hoor. Met de trein naar Hoofddorp/Schiphol of naar Haarlem en dan bus 300 (die rijdt elke 7 minuten o.i.d.).

Edit: staat ook duidelijk op de site van Horse Event vermeld.
Laatst bijgewerkt door _Christina op 15-09-18 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 13:42

Pff sterkte voor iedereen die nog in de file staat.

Als je morgen met het ov kan doe dat dan. super makkelijk en heeeel vaak bussen vanuit haarlem/ hoofddorp en schiphol. en maar 100 meter lopen echt ideaal.

Je kan zelfs eventueel parkeren in 1 van die steden en dan met de bus verder. is dan 2 euro geloof ik. Bij bijlmer kan je dan ook nog parkeren en gewoon de 300 pakken.

Scheelt veel problemen :)

brittien
Berichten: 267
Geregistreerd: 29-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 13:44

Iloveiswan schreef:
Pff sterkte voor iedereen die nog in de file staat.

Als je morgen met het ov kan doe dat dan. super makkelijk en heeeel vaak bussen vanuit haarlem/ hoofddorp en schiphol. en maar 100 meter lopen echt ideaal.

Je kan zelfs eventueel parkeren in 1 van die steden en dan met de bus verder. is dan 2 euro geloof ik. Bij bijlmer kan je dan ook nog parkeren en gewoon de 300 pakken.

Scheelt veel problemen :)

Maar staan die bussen dan ook niet in de file dan?

Tazzey
Berichten: 9519
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 13:46

De 300 heeft een eigen busbaan. Waar zich nu overigens ook gewoon verkeer en voetgangers op begeven hoor ik zojuist van een bevriende hulpverlener.

Leo

Berichten: 50186
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 13:46

Inderdaad veel positief geluid gehoord over het OV, dat is inderdaad heel makkelijk dit jaar (gelukkig!)

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 13:46

brittien schreef:
Iloveiswan schreef:
Pff sterkte voor iedereen die nog in de file staat.

Als je morgen met het ov kan doe dat dan. super makkelijk en heeeel vaak bussen vanuit haarlem/ hoofddorp en schiphol. en maar 100 meter lopen echt ideaal.

Je kan zelfs eventueel parkeren in 1 van die steden en dan met de bus verder. is dan 2 euro geloof ik. Bij bijlmer kan je dan ook nog parkeren en gewoon de 300 pakken.

Scheelt veel problemen :)

Maar staan die bussen dan ook niet in de file dan?


Als het goed is niet door een eigen bus lijn.

Ineke2

Berichten: 33157
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 13:50

Ooo dat is mooi +:)+
Had zelf niet gekeken of dat ging omdat ik niemand hoorde die met ov ging / gaat.

En in omgeving A’dam word ik al helemaal kriegelig van ellende om met de auto te gaan dus sowieso was dit evenement een nogo voor mij hierdoor.
Misschien volgend jaar dan, maar dan met het ov.

Briiet

Berichten: 2611
Geregistreerd: 10-12-09
Woonplaats: MAKKUM FR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 13:52

Sharani schreef:
Gisteren stonden er borden verkeerd en kwamen we op een afgelegen parkeerterrein uit. Nadat iemand gebeld had met de organisatie naar het juiste parkeerterrein gegaan en toen best snel binnen.
Maar Horse Event en parkeren is toch echt een probleem lijkt wel.


Dat was ik :)
Gister zag ik ook auto met trailer de zelfde afslag nemen als wij op de goede parkeerplek. Mag hopen dat er nu geen trailers tussen de file staan.

hamsterfan

Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 13:54

Amsterdam is ook niet leuk, ben ik met je eens. De rest van de omgeving is wel te doen :)

En inderdaad met het ov is het juist goed bereikbaar. Snap ook niet zo goed waarom mensen in de omgeving dan toch nog de auto pakken en dan gaan klagen ..

Tazzey
Berichten: 9519
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 14:00

Misschien omdat het OV voor sommige mensen niet of nauwelijks te doen is? Makkelijk oordelen van achter je PC. Bij alle andere evenementen op dat terrein kunnen ze het verkeer wel in goede banen leiden.

Aelin
Berichten: 1643
Geregistreerd: 21-09-08

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 14:04

Ik heb daar jaarlijks met werk een grote beurs, parkeren is normaal ideaal daar!

Ineke2

Berichten: 33157
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 14:06

Tazzey schreef:
Misschien omdat het OV voor sommige mensen niet of nauwelijks te doen is? Makkelijk oordelen van achter je PC. Bij alle andere evenementen op dat terrein kunnen ze het verkeer wel in goede banen leiden.

Als je in de omgeving daar woont toch wel als het zo goed te bereiken is met het OV als hier word gezegd.
Ik kan mij niet voorstellen dat ál die mensen iets mankeren oid waardoor dat niet kan.
Parkeerplaatsen zijn regelmatig enorm ver lopen en dat is voor mij dan weer helemaal niet handig (slechter ter been)

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 14:08

In theorie is ov reizen voor mij ook niet te doen. gisteren terugweg 4 uur over gedaan. Waren problemen op schiphol. Normaal is de reis 3 uur. Geen probleem :P

Tazzey
Berichten: 9519
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 14:10

Ineke2 schreef:
Tazzey schreef:
Misschien omdat het OV voor sommige mensen niet of nauwelijks te doen is? Makkelijk oordelen van achter je PC. Bij alle andere evenementen op dat terrein kunnen ze het verkeer wel in goede banen leiden.

Als je in de omgeving daar woont toch wel als het zo goed te bereiken is met het OV als hier word gezegd.
Ik kan mij niet voorstellen dat ál die mensen iets mankeren oid waardoor dat niet kan.
Parkeerplaatsen zijn regelmatig enorm ver lopen en dat is voor mij dan weer helemaal niet handig (slechter ter been)


Was het maar zo simpel.

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 14:12

Wij zijn gisteren met het OV gegaan vanaf Breukelen. Met de sprinter naar Bijlmer Arena, overstappen op de intercity jaar Schiphol en daar zo de bus (300) in naar de Expo. Dat duurde wel langer (25 min) dan stond aangegeven op de site van HE (15 min), maar soit. Morgen wil ik wel met de auto, want dan kan ik geen samenreiskorting krijgen en heb ik wel een leaseauto ter beschikking, dus dan is dat goedkoper.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110745
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 14:14

Komt er compensatie voor de mensen die het ochtendprogramma hebben gemist?
Ik ben zelf niet aanwezig, maar kan me voorstellen dat veel mensen not amused zijn en het is niet de eerste keer dat dit gebeurd.

hedwig1
Berichten: 120
Geregistreerd: 14-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 14:18

Weet iemand waar de kiss and ride (halen brengen) plek is? moet je daarvoor ook in de file staan?

KimD

Berichten: 20447
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 14:19

Je moet al bijna om 8u voor het hek gaan kamperen. :') Wat een ramp!

Compensatie zal wel niet aan de orde zijn, iets met kleine lettertjes.

xxxmh

Berichten: 3501
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 14:30

Cayenne schreef:
Komt er compensatie voor de mensen die het ochtendprogramma hebben gemist?
Ik ben zelf niet aanwezig, maar kan me voorstellen dat veel mensen not amused zijn en het is niet de eerste keer dat dit gebeurd.


Ik hoop het. Had op verschillende dingen verheugd maar zat helaas in de auto.. morgen maar eens wat gaat rond mailen en klacht indienen.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 14:32

Ze hebben volgens mij nog nooit compensatie gegeven. Maar anderzijds zijn de leukste demo’s echt smiddags en het is nog open tot 20:00.

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 14:37

Gister met het OV geweest, met het OV echt prima bereikbaar! Zelfs een halte voor de deur....wat wil je nog meer?

Ineke2

Berichten: 33157
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 14:41

Citaat:
Was het maar zo simpel.


Zo simpel is het ja, gewoon een keuze hoor. Zeker als ik geklaag hoor hier van iemand ( als voorbeeld) die er een kwartier autorijden vandaan woont maar nu al heel lang lang in de file staat.

Tja keuzes dus :+

Eliine

Berichten: 5116
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 14:41

Ik begrijp hier echt niks van, zelf met mysteryland zijn deze problemen er niet :=

Toen stonden er trouwens borden op de driemerenweg dat het verboden was om via de berm te keren. Ik dacht nog welke gek doet dat dan ook op een 100 km weg :oo nou blijkbaar wel dus %)

Tazzey
Berichten: 9519
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 14:44

@Ineke2
Heerlijk kort door de bocht. +:)+ Ik ga niet eens de moeite nemen om enige uitleg te geven want als je zo kortzichtig een oordeel weet te vellen is dat vergeefse moeite.
Zullen we weer on topic gaan?

@Eliine, inderdaad. Die problemen zijn er nooit, alleen nu met Horse Event. De Drie Merenweg staat er om bekend dat er zeer veel ongevallen gebeuren, ieder weekend is het wel raak. Dat omkeren begrijp ik echt niet, er zijn zelfs idioten die het op de snelweg doen.