Horse Event 2016

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ladygiroc

Berichten: 5088
Geregistreerd: 08-02-07

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 09:39

Rijden bussen zat inderdaad

Fair
Berichten: 3558
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 09:44

In de mini-file voor de parkeerplaats. :p

Mandyy

Berichten: 30493
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 09:54

Sta in de rij voor de bussen.
Wel net op tijd want achter ons staat nu een behoorlijke rij!

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9339
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 09:57

Onze puppy pony van 4 heeft zich gisteren zo goed gedragen!
Diertje heeft zo'n mega ontwikkeling doorgemaakt de afgelopen maanden.
Begin van het jaar als ze dan ergens mee naar toe moest of een dagje op stal kwam vrat ze zichzelf helemaal op.
Verloor zoveel gewicht dat er niks meer van over bleef.
Nu ipv thuis laten hebben we haar heeel veel mee genomen dan dit dan dat en ik kan nu zeggen dat het zo gigantisch goed gaat.
Ben dan ook echt trots op deze foto's!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We moesten helaas gelijk als eerste op het buitenterrein dus toen was het nog niet zo druk, aan de andere kant wel fijn hadden we mooi nog de hele dag om rond te kijken.

Suzan_bobar

Berichten: 4249
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Veluwe

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 10:11

Hoe is de situatie nu bij het parkeerterrein?? Ik heb ook vrijkaart, maar twijfel enorm door dwle verhalen van gister.

Fair
Berichten: 3558
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 10:12

Het is goed te doen hoor :)

funnypony11
Berichten: 857
Geregistreerd: 02-10-15

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 10:20

Gisteren naar HE geweest, voor het eerst. Ik vond het echt Geweldig!!
Rond half 10 aangekomen met de trein op station Ermelo, konden meteen instappen in de bus en rond 10 uur waren we bij HE (wel kwartiertje daar in de file gestaan), net op tijd om nog een stuk van de endurance clinic te zien!
Het was erg druk maar ik vond het echt leuk! Bij de stands hadden ze de tijd voor je om dingen te vertellen.
En rond 5 uur konden we weer zonder te wachten de bus in stappen richting het station.

@kyrkelover ik heb jullie gezien! Echt een leuk paardje! Ze gedroeg zich inderdaad heel goed :D

NikkivanOlst

Berichten: 7834
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 10:22

Nou de paarden waren lekker vies... lang leve de was plaats met warm water xD

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13187
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 10:24

De wc's waren goed geregeld. Ook de terugweg ging vlot, konden terug snel de bus in en zo het parkeer terrein afrijden.

ratjelover

Berichten: 2666
Geregistreerd: 13-10-05

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 10:34

Wij zijn al ff op het terrein. Sfeer is goed en organisatie doet echt haar best! :j

_BlingBling_

Berichten: 981
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 10:36

Wie kan mij vertellen welke standhouders horen bij nummer 143 tot 162? Er stond daar een man met stal delen die ook wat spulletjes verkocht in kratten. Tegen over de voltige die toen aan de gang was. Ik heb alleen geen folder meegenomen.... :(

Yontheke

Berichten: 4434
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: Retie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 10:43

Damelza schreef:
Penny gehalte was inderdaad heel hoog :o zou toch wel fijn zijn als ze daar een ander evenement voor gaan verzinnen en het meer gaan scheiden... Er zaten nu bv ook heel veel kinderen bij de clinic van Imke over verzameling maar daar hebben ze nog weinig te zoeken en hierdoor wordt het voor 'ouderen' ook gewoon minder leuk en interessant


Dit is op de kop het probleem met de drukte van gisteren. Ik heb nog nooit zoveel kinderen gezien op HE en dat was sorry verschrikkelijk irritant want ze gaan ook bij de clinics die je heel erg graag wil zien maar wat op de tribunes zitten kakelen waardoor je er niets meer van verstaat. Gaan rijen dik staan bij clinics waar ze geen bal van begrijpen. De Penny piste moest je gewoon mijden als de pest :o

Voor de rest heb ik een prima dagje gehad. Wij reizen ook 1 uur en 3 kwartier vanuit Belgiƫ. Stond om 20 voor 9 op de parking die ik zo kon oprijden en ze stond goed aangegeven. Direct de pendelbus in en helaas dus wel een half uurtje moeten rijden door file aan de ingang van het terrein.

Daarna na de show van Pignon op ons gemakje vertrokken naar de bussen. Konden ook binnen de 5 minuutjes opstappen, vlot naar het parkeerterrein en zo wegrijden. Ik vond het dus top!

Buiten de kinderen heb ik eigenlijk geen last gehad van de drukte. Vond het beter georganiseerd met de extra doorgang, meer toiletten en de tribunes bij de fokkerijwereld en de springpiste.
Er maakte hier iemand de opmerking dat je door het geluid van de springpiste bij de fokkerijwereld niet meer kon verstaan maar ik heb dat net andersom ervaren. Als je achteraan in de tribune bij de springpiste zat verstond je er niets meer van door het geluid en de muziek van de fokkerijwereld.

Heb overigens nog wel een heel aantal bokkers gespot maar gelukkig ben ik zo anoniem dat niemand mij kent :+ :Y)

En ohja, de kluisjes! De beste 5 euro die ik van heel.de dag besteed heb! _/-\o_
Laatst bijgewerkt door Yontheke op 11-09-16 10:44, in het totaal 1 keer bewerkt

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13187
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 10:43

_BlingBling_ schreef:
Wie kan mij vertellen welke standhouders horen bij nummer 143 tot 162? Er stond daar een man met stal delen die ook wat spulletjes verkocht in kratten. Tegen over de voltige die toen aan de gang was. Ik heb alleen geen folder meegenomen.... :(


Even in het boekje gekeken. Stand 150 Smulders Stallenbouw misschien?

_BlingBling_

Berichten: 981
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 10:46

aniek1985 schreef:
_BlingBling_ schreef:
Wie kan mij vertellen welke standhouders horen bij nummer 143 tot 162? Er stond daar een man met stal delen die ook wat spulletjes verkocht in kratten. Tegen over de voltige die toen aan de gang was. Ik heb alleen geen folder meegenomen.... :(


Even in het boekje gekeken. Stand 150 Smulders Stallenbouw misschien?


Dank je wel :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 10:47

Wij waren redelijk vlot op het parkeerterrein en hebben 10 minuten moeten wachten op de bus dus viel mee.

_BlingBling_

Berichten: 981
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 10:51

Magica schreef:
Nou helaas maar we gaan wel iets anders leuks doen vandaag. Dus vrijkaartjes zijn over en kunnen ze de prullebak in jammergenoeg


Ga je ze echt weggooien?

quintusgl

Berichten: 4452
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: Bij t bos

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 11:00

Snelweg afrit staat nu vast. File

Emmaline
Berichten: 7
Geregistreerd: 10-09-16

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 11:15

Ik ben net binnen . Naar horse event kwam ik een kalfje tegen zelfs 3 en een boel koeien.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-16 11:57

_helga_ schreef:
Buxy schreef:
Pff ik denk ik ga niet zo vroeg maar sta ook gewoon in de file...
Niemand zo brutaal geweest om tocj gewoon naar de knhs te rijden en daar te parkeren?

Ik denk dat je dan heel veel pech hebt en terug kan naar Kootwijk



Nee hoor...

Ik was gisteren om 10 u op de parking. Erheen stukje file gehad en daar ook de bussen zien aanschuiven. Geen goed teken.
Voor de pendelbussen stond een rij die echt niet normaal was. Ik ben meteen vooraan gaan vragen hoe lang ze er al stonden: "anderhalf uur en toen was de rij nog niet zo lang". Ik heb toen meteen beslist om te gaan lopen. Dan zou ik er nog eerder zijn.

Na een kilometer heb ik mijn duim opgestoken en werd ik meteen opgepikt. Deze mensen hadden ook al meer dan een half uur staan wachten. Langs een parallelweg zijn we vlot naar de Kiss and ride gereden. Daar durfde niemand nog controleren en we hebben de auto dus ook aan de ingang gezet.
Ik was uiteindelijk om 11:00 binnen.

xLiez

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 11:59

Wat een drama gisteren zeg! We waren half 10 al in Ermelo maar door de lange file duurde het erg lang voordat we op het terrein waren. Best een eind gereden om er te komen maar we waren pas om half 1 op het terrein. Ongeveer twee uren gewacht op een bus, in de warme zon. Naast een weg waar ook gewoon auto's reden. Niet echt veilig voor jonge kinderen. Zonde. Voor mij de laatste keer, 30 euro plus 7 euro parkeerkosten en we hebben de clinics die we wilden zien niet eens kunnen zien. Jammer, want het is een superleuk evenement maar dit verpest het wel. Je denkt er nu wel twee keer over na voordat je er heen gaat.

De dingen die we hebben gezien waren wel erg leuk! Maar door dit gedoe niet genoten van de dag. Klacht ingediend via mail maar Horse Event reageert alleen met : Sorry voor de drukte, de toestroom van bezoekers was meer dan we verwacht hadden.

Sjolvir

Berichten: 25281
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 13:29

Toiletten vond ik er dan wel weer voldoende zijn, bij sommigen stond soms wel enorme rij, maar bij andere blokken weer niet, maar ze stonden volgens mij ook niet allemaal op de plattegrond, vandaar dat denk ik de meeste mensen bij maar een paar toiletten stonden.
Miste wel toilet ergen in de buurt van de deelnemers parkeerplaats, altijd fijn dat je snel even naar het toilet kan voor je gaat rijden (ja, ben een zeikerd).

Kyrkelover, heerlijk dat hij zo braaf was!

Tentje niet roze? dan is het andere. Ja, die van de foto.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 14:02

Wij hebben ook niet lang hoeven wachten bij de toiletten. Max 3 personen voor ons maar meestal konden we zo doorlopen.

Chantaliiejj
Berichten: 5637
Geregistreerd: 25-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 15:20

Gister was gigantisch druk maar heb een super dag gehad! heb niks mee gekregen van de drukte's bij de kassa' en de file's. had rond half 10 de bus bij ermelo station en kon meteen in stappen, bij de kassa's kon ik zo door lopen.
Had rond kwart over 6 de bus weer terug, had een heerlijk rustige bus die meteen weg reed.
Denk dat ik net tussen de drukte's door heen en terug ging!

Bellatrix schreef:
De rij voor de bussen...

m/knjfPK.jpg


Oh wat ben ik blij dat ik rond kwart over 6 terug in de bus zat zonder in de rij te staan!

VisibreTeam schreef:
Ik heb zelf echt helemaal niks meegekregen van alle drukte om het terrein op te komen... We kwamen dan ook pas om 11 uur aankakken met de vrachtwagen en mochten natuurlijk het deelnemers parkeren op.

Vond het wel allemaal top geregeld!
Morgen weer een dag, dan mogen we om 12.15 in de Natural Horsemanship piste :j

Superleuk Marlies, ben wel benieuwd hoor haha :P

Even trots op mn ventje <3
m/pKIwPj.jpg

Hij is zoveel veranderd in zijn manier van doen :j zoveel meer rust, relaxed, applaus doet hem niks meer, maar hij blijft gewoon zijn hilarische zelf :')

Vond vooral de bijna botsing met Rori waar zij weer van schrok en met 4 benen de lucht in sprong hilarisch :=


Dit heb ik gezien gister, wat ontzettend leuk en leerzaam om naar te kijken en wat een knapperd zeg! :)

Wendy_Komen

Berichten: 6312
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 15:20

Afbeelding

Paardenbeen ontleden was GAAAAAAAAAF!!!!!

Fair
Berichten: 3558
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 15:29

Weet iemand waar de stand van equi-protecta is? Ik kan hem niet vinden.