13 september mocht ik samen met mijn medisch wonder meerijden met de young rider clinic van Anne Muller. Dit was voor mij erg bijzonder, na 2 1/2! jaar ellende meerdere keren bijna dood geweest te zijn en 5 maanden geleden haar bijna te hebben in laten slapen stonden wij daar gister..
(Hier kan je alles lezen : [MD] Na alle ellende , eindelijk op weg uit de ellende! )
Mirre is nu 4 maanden ongeveer weer onder het zadel, gister liep ze als een kanon.. ik ben zo trots op haar. Mijn aankomende dagen kunnen niet meer stuk. Dat we dit nog samen mee hebben mogen maken, dat is erg bijzonder.
Anne muller vond het ook erg heftig wat zij afgelopen jaren heeft moeten doorstaan, en ze zei : 'je bent heel blij dat je hier met haar mag zijn he?'. Ja, antwoordde ik en moest even 2 keer slikken
Hierbij de foto's van mijn vriendin.
1. We begonnen met de kennismaking.

2. De bokt vlag

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12. Anne Muller

13. Lorenzo die voorbij kwam met z'n paarden, Mirre was verliefd op zijn paarden hihi

14. En op de foto met Lorenzo!

Het was voor mij een enorm mooie dag, een dag om niet te vergeten. Ik ben zo trots op mijn wonder!
Wij hebben meegekregen van Anne dat we veel schouder oefeningen moet doen en zo haar 'zwakke' rechter achterbeen beter onder laat treden.
Als er nog mensen foto's van ons hebben, zou je dan een PB willen sturen? Dan stuur ik mijn email adres door
Laten jullie iets achter?
??)