Wat was het ontzettend leuk vandaag!
Maar ik zal even bij het begin beginnen:
Stuurde een mail aan bokt om me op te geven voor de sgw clinic.
Borus staat nog maar sinds juni bij mij, maar doet alles zo braaf dat ik dacht, dat doen we gewoon.
Normaal win ik echt nooit iets, en dan, heb je opeens pb, je mag meedoen! JEEUJY!

En ja, wie A zegt, moet B doen!
Donderdag paardje van het land gehaald, spullen ingeladen en op weg naar Deurne.
Vanuit waar Borus staat is het 2.5 uur rijden, vandaar dat we ook de donderdag al heen gaan. Veel te bang om anders te laat te komen

Gelukkig hoef ik niet het hele eind alleen heen, vriendlief mag mee als groom. HiHi.
Borus bij een vriendin van me gebracht die vlakbij Deurne woont, iedeaal!
Daarna zelf door naar vriendje zijn oma, omdat die daar ook in de buurt woont slapen we daar.
Het voornemen om niet zo vroeg op te staan is al snel weg, want om 7 uur ben ik al klaar wakker!
We hebben er zin in! Na een uitgebreid ontbijt op naar Borus, wassen&poetsen en dan door naar Horse Event.
Daar afladen, even dag zeggen in de bokt lounge, en dan losrijden.
En wat is het groot daar, allerlei tenten, mensen en vlaggen.
Even twijffel ik wel even, oeps wat een mensen.
Zeker omdat we nog niet eerder met andere paarden in een groep gereden hebben.
Maar hij doet het zo braaf allenmaal, dat ik er al snel alleen maar heel veel zin in heb!
Op naar de menpiste!
Daar mochten we gelukkig ook nog even lekker een rondje rijden, maar eigenlijk was Borus vanaf het begin super braaf.
Nadat we ons zelf hadden voorgesteld ( met microfoon

Een stroobaal, een gewone hindernis, een greppel en, DE WATERBAK!
Borus deed alles super braaf mee, bij somige dingen had hij even een leidster nodig, maar tot eindelijk hebben we alles gedaan.
Ik vond het een eer om mee te mogen rijden op Horse Event, heb ontzettend genoten en ben reuze benieuwd naar alle foto's!

Bokt, Bedankt!