Zoek je nog een slaapplek voor Horse Event?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

x_spekkie_x

Zoek je nog een slaapplek voor Horse Event?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-12 06:37

Ik kan eventueel een slaapplek bieden aan één of twee personen die nog een overnachtingsmogelijkheid zoeken in de buurt van Horse Event. Ik slaap namelijk drie nachten alleen in Bospark Wolfsven in Mierlo, in een 4-persoonsbungalow met 2 slaapkamers. Er is dus nog een slaapkamer over. Ik zoek dan wel een 'rustig' persoon (of twee), die wel van gezelligheid houdt, maar het niet te laat wil maken.

Afbeelding Afbeelding

Ik ben vrijdag, zaterdag en zondag de hele dag op Horse Event. Dus je kunt dagelijks mee heen en weer rijden naar Horse Event en terug naar het huisje. Dus zelfs als je met het openbaar vervoer komt zou dit een optie kunnen zijn.
Ik vraag in principe 25 euro per persoon per nacht, inclusief ontbijt, meerijden naar Horse Event en parkeerkosten. Bij twee personen of bij drie overnachtingen wordt de prijs lager. Er is geen lakenpakket inbegrepen, deze kun je huren voor €8,25 of zelf meenemen.

Wie weet kan ik hier iemand mee helpen? :) Reactie kan in het topic of via PB.

MachoPablo

Re: Zoek je nog een slaapplek voor Horse Event?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 15:57

heeej..

Ik en me vriendin zoeken nog een plek o te overnachten ..

niek_aaron

Re: Zoek je nog een slaapplek voor Horse Event?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 15:59

.......gezellig zeg!!!......

StraightUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 20:56

ik ben kandidaat met moonforever, wij gaan samen en zouden het erg gezellig vinden als we bij jou in kunnen trekken! ik ga vrijdagavond die kant op en zaterdag en zondag naar Horse Event. :] moonforever gaat vrijdag al, maar ik heb dan nog school, dus ik be er 's avonds ergens. :] Groetjes!! :D