Misschien dit keer handiger om een lijstje te maken wat niet elke keer gequote hoeft te worden? https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... ThRRGRSM3cIk weet nu al niet meer wat ik nou wanneer wil zien. #dilemma
Ik heb hem ook ingevuld. Ik wil graag Working Equitation zien.Voorde rest weet ik het ook nog niet zo goed...
Gelukkig heb ik nog een paar dagen om mijn programma in elkaar te zetten. Haha! Tips zijn altijd welkom.
Oh ja, Sani wijst mij er net op dat we vorig jaar zo een ding hadden wat in je Boktprofiel terecht kwam. Oeps...
Ik wil zoveel zien! Wordt lastig om een programma in elkaar te zetten. Hetgeen wat ik in ieder geval wil zien is ''Angsten bij paarden oplossen'' en ''Van training naar wedstrijd springen.''
Ik weet nog niet zeker of ik ga! Andere jaren wel, dus hoop nu ook! Ik zou dan gaan op zaterdag, maar nog even afwachten dus...
Lolacabana schreef:Ik ga zaterdag met Marlies Vooral jouw patatkraam. Ik heb net eens serieus naar het schema gekeken. Pffff... Wat lastig zeg. De zaterdag heb ik iig al goed gevuld. Nu de zondag nog.
ohh jammer anders wou ik vragen of ik met jou mee kon rijden weet jij nog mensen bij wie ik een kansje kan wagen? anders kan ik niet naar HE
Geen idee, ken geen mensen die op vrijdag gaan helaas...Kan je niet op zaterdag dan? Dan heb je meer kans dat je met iemand mee kan rijden.
Helaas vrijdag braaf de hele dag aan het vergaderen tot uurtje of half 4. Dan kan ik door naar B&B in Deurne.