Verassingsei! Prinses onverwacht dragend van onbekende hengst...
Welk verhaal schuilt er achter deze titel?
We beginnen bij het begin:
2012, het begint weer winter te worden en Prinses (Roan minishet 83cm) vertrekt naar mijn zwager die nog een stuk land heb liggen waar ze de hele winter op vooruit kan, ons eigen weiland is swinters met regen heeel snel drassig dus lopen de andere paarden het snel kapot.. Andere paarden gaan naar stal, maar Prinses mag bij een kudde andere shetlanders, dus ze vertrekt een tijdje..
2013, Prinses komt weer naar huis
Ze heeft een goede winter gehad en ze is lekker stevig geworden 
na uiteindelijk nog een maand op stal gestaan te hebben komt ze nog wat aan.
Nu ongeveer een maand of 2 geleden zijn de paarden en Prinses weer lekker naar de wei gegaan en ben ik gaan afvallen met Prinses..
Heel actief gaan longeren, kilometers afleggen enz.
Omdat ze maar niet afviel ( en ik een vaag vermoeden had ) heb ik eens naar haar uier gekeken.. Die bleek toch wat voller te zijn dan normaal..
Ik wist alleen dat er een shethengst veulen/jaarling bij had gelopen.
Eigenlijk verder niks meer mee gedaan, maar afgelopen week leek het wel alsof ze nog dikker werd, maar haar uier werd ook dikker..
Meteen maar even mijn zwager 'geappt' of ze van die jaarling hengst drachtig kan zijn..
Reactie: ik weet niet wat er allemaal bij hebt gelopen
Juist... Nog wat doorgevraagd, maar weinig tot geen antwoorden, de antwoorden die ik kreeg waren behoorlijk vaag.
Maargoed, VA heeft haar opgevoeld en ze is indd dragend
Ondanks het vage verhaal vind ik het stiekem enorm leuk dat ze een veulentje krijgt 
En ik ben vooral heel benieuwd naar wát voor veulen, en wanneer!
Kleur vader is onbekend, dus het is een verassing!
Poown krijgt een lekker stalletje aan huis met camera erbij

Gokken word nu ook een beetje lastig
Maar iemand tips voor namen? 

Foto van haar buik, ik ga morgen met camera bemand naar haar toe en zal een hoop foto's spammen