Arm ding ze hadden net dr veulen afgespeend. Heel mager slechte huid . al met al geen topconditie .
De handelaar zei al toen we afgerekend hadden . Mischien heb je er wel 2 vor de prijs van 1 .
Maar in zo.n geweldige conditie was de pony niet dus hadden verwacht en gehoopt dat ie een grapje maakte .
Ze is goed aangekomen. hebben dr moeten wassen en scheren vanwege dr huid . Dus heeft de rest van de winter een deken op gehad. tuurlijk is ze ook geborsteld en gereden maar verder niks geks gezien .
Tot gister het was zo lekker dat ik besloot haar deken af te doen .
Ik ga op mn gemak stal uitmesten en zie in mijn ooghoek haar buik bewegen .
Ik dacht nog dat ik ze zag vliegen . maar weer bewoog het .
Ik wilde voelen maar moest ineens vakkundig achterbenen gaan ontwijken . Tis zon schatje soms .
Smiddags nogmaals gekeken maar verder niks meer gezien . Dus dacht en hoopte dat ik het gedroomt had.
Maar vanmiddag hele middag heerlijk bij haar in de paddock gezeten en de boel eens goed in de gaten gehouden .
En het veulen heeft zich minstens een half uur uitgeleefd . dansen springen zelfs de flikflak en ratslag kwamen voorbij .
Ik heb het nu ook gevoeld en kan er niet meer omheen
We krijgen een veulen .
De vraag nu alleen is wanneer .
Heb met dierenarts overlegd en die zegt ook heeft geen zin om te scannen of op te voelen kan toch niet nauwkeurig zeggen je zult gewoon op moeten letten .
Daar gaan we weer naar de slapeloze nachten .
Ga in dit toppic de vorderingen bijhouden en tietfotos en buikfotos plaatsen .
de allereerste tietfoto .
DIE MAMA. Met mijn dochtertje .

DIE PAPA ; ONBEKEND helaas.
DIE TIETIES .

Uitgetelde datum : geen idee.
Kom maar op welke datum ,geslacht ,kleur Of kruising zal het worden .
Maarre wanneer heb je der op de markt gekocht?
succes!

Kijk dat smoeltje nou, héérlijk!
uit en dan breng je ze maar lekker hier heen, kan veulie met willieveulie speulen!