Postcode werkt niet bij zoeken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar, BartVB

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Postcode werkt niet bij zoeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-17 19:01

Net voor het eerst sinds lange tijd eens op de Bokt-markt zitten kijken.
Wilde zoeken mbv mijn nieuwe postcode (recent verhuisd) en wat blijkt, mijn postcode wordt als een niet geldige postcode gezien. Mijn oude postcode ingevuld, ja, daar kon ik wel mee zoeken. Andere postcode ingevuld van hier in het dorp, die doet het ook. Maar mijn nieuwe postcode, die doet het niet. Het is een nieuwe wijk, maar mijn huis staat er al 5 jaar....
Kan dit opgelost worden, zodat als ik wil zoeken op de boktmarkt, ik mijn eigen mooie postcode kan gebruiken?

Anoniem

Re: Postcode werkt niet bij zoeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 22:06

Er is eerder een probleem geweest met postcodes, is het een nieuwbouwwijk toevallig?

BartVB schreef:
Op de achtergrond gebruiken we een dienst van Google om de postcode om te zetten naar coordinaten. Daar lijkt iets niet helemaal lekker te gaan met jullie specifieke postcode.
Het werkt wel als je de letters vervangt door 'AA'.

Ik heb het probleem gemeld bij Google, ik hoop dat dit snel wordt opgelost. Vervelend in ieder geval!



Als je dus de letters verandert in AA dan zou het moeten werken, Bart zal het denk ik weer melden bij Google, hopen dat ze dat snel oppakken :)

ievie

Berichten: 2197
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Postcode werkt niet bij zoeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 22:08

Ik heb inderdaad hetzelfde. Mijn huis staat er vier jaar. Een andere postcode in het dorp pakt hij inderdaad wel (werkt hetzelfde als letters vervangen door AA).

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-17 22:13

[***] schreef:
Er is eerder een probleem geweest met postcodes, is het een nieuwbouwwijk toevallig?

BartVB schreef:
Op de achtergrond gebruiken we een dienst van Google om de postcode om te zetten naar coordinaten. Daar lijkt iets niet helemaal lekker te gaan met jullie specifieke postcode.
Het werkt wel als je de letters vervangt door 'AA'.

Ik heb het probleem gemeld bij Google, ik hoop dat dit snel wordt opgelost. Vervelend in ieder geval!



Als je dus de letters verandert in AA dan zou het moeten werken, Bart zal het denk ik weer melden bij Google, hopen dat ze dat snel oppakken :)


Mijn huis staat er al vijf jaar, maar de overkant van de straat is net opgeleverd. De wijk an sich is nog in aanbouw, maar het ene huis staat er al langer dan het andere huis en de ene straat is al langer bewoond dan de andere straat.
Het hele dorp schijnt dezelfde cijfers te hebben, dus letters vervangen kan, maar zou het fijn vinden als mijn eigen postcode gewoon werkt...

Anoniem

Re: Postcode werkt niet bij zoeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 22:15

Dat begrijp ik :j Het kan even duren voordat dat werkt, ik kan je daar helaas niet mee helpen. Het is even wachten tot Bart het kan doorgeven en daarna moet Google het oplossen (wat ik heb begrepen) dus wij zijn daar helaas afhankelijk van.

Lukt het met AA wel? Dat zou een tijdelijke oplossing moeten zijn, tot het probleem is opgelost.

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-17 07:03

[***] schreef:
Dat begrijp ik :j Het kan even duren voordat dat werkt, ik kan je daar helaas niet mee helpen. Het is even wachten tot Bart het kan doorgeven en daarna moet Google het oplossen (wat ik heb begrepen) dus wij zijn daar helaas afhankelijk van.

Lukt het met AA wel? Dat zou een tijdelijke oplossing moeten zijn, tot het probleem is opgelost.


Heb aa niet gebruikt, wel twee andere letters en dat werkte wel

Anoniem

Re: Postcode werkt niet bij zoeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 13:55

Gelukkig!

Ik zal Bart nog attenderen op dit topic, ik denk dat hij Google weer moet verzoeken om een update :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 16:25

Omdat dit probleem 'opgelost' is (Google moet updaten) plaats ik hier een opruimslotje, mocht het probleem weer voorkomen en dit topic moet heropend worden, stuur mij gerust een pb óf open een nieuw topic :j