Foutmelding bij uploaden afbeelding

Moderators: Dani, Polly, ynskek, Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj, BartVB

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

ElinaSK

Foutmelding bij uploaden afbeelding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-16 11:47

Hallo,

Ik kan opeens geen afbeelding meer plaatsen bij een advertentie ? Ik heb geen Ad block en ik gebruik
google chrome. Het uploaden gaat goed, maar als ik dan op opslaan klik krijg ik deze foutmelding:

PDOException: SQLSTATE[HY000]: General error: 1366 Incorrect integer value: '' for column 'field_ad_images_width' at row 1: INSERT INTO {field_data_field_ad_images} (entity_type, entity_id, revision_id, bundle, delta, language, field_ad_images_fid, field_ad_images_alt, field_ad_images_title, field_ad_images_width, field_ad_images_height) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7, :db_insert_placeholder_8, :db_insert_placeholder_9, :db_insert_placeholder_10); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => node [:db_insert_placeholder_1] => 427300 [:db_insert_placeholder_2] => 775628 [:db_insert_placeholder_3] => ad [:db_insert_placeholder_4] => 0 [:db_insert_placeholder_5] => und [:db_insert_placeholder_6] => 1062927 [:db_insert_placeholder_7] => [:db_insert_placeholder_8] => [:db_insert_placeholder_9] => [:db_insert_placeholder_10] => ) in field_sql_storage_field_storage_write() (regel 451 van /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/modules/field/modules/field_sql_storage/field_sql_storage.module).

Het plaatje is maar een paar kb groot...

"You better run away while it let us. 'Cause like it or not everyday we get a little better at jealousy"

C_arola
Hoofdmoderator Informatief en Moderator Markt
May the horse be with you!

Re: Foutmelding bij uploaden afbeelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 19:08

Heb je ook internet explorer? Chrome geeft vaker problemen met Markt, terwijl het probleem dan is opgelost met internet explorer.

''So you’ve had some bad days, no doubt. But I figure, instead of letting your yesterdays bring you down, maybe you can concentrate on building some happier memories today. And that way you’ll have them for tomorrow?”

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-16 21:46

Ik gebruik eigenlijk geen IE :o. Maar ik kon net wel weer uploaden met chrome dus het lijkt nu goed te gaan.

"You better run away while it let us. 'Cause like it or not everyday we get a little better at jealousy"

C_arola
Hoofdmoderator Informatief en Moderator Markt
May the horse be with you!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 22:45

Fijn dat het is gelukt, het zou nog door een hik in het systeem kunnen komen dat het eerder niet lukte.
Plaats ik hier voor het overzicht een slotje.

''So you’ve had some bad days, no doubt. But I figure, instead of letting your yesterdays bring you down, maybe you can concentrate on building some happier memories today. And that way you’ll have them for tomorrow?”

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten