Met de zoekfunctie kom ik alleen een oud,gesloten topic tegen... dus bij deze: Ik heb vanochtend een ad op bm geplaatst maar wat ik ook probeer, de foto's zijn gedraaid. Tot nu toe had ik nog geen problemen via mijn mobiel (wel in het verleden op de pc). Hoe krijg ik ze recht ?
Het kan heel simpel verholpen worden, als het dit is.
Wanneer je foto's al gedraaid op de computer/laptop zelf hebt staan, dan draaien ze ook tijdens het uploaden. Ik heb even gekeken (je afbeelding opgeslagen) en ze staan inderdaad al afbeelding zelf al gedraaid.
Je zou ze zelf in je map (waar ze staan) even kunnen draaien (ook opslaan) en dan opnieuw kunnen proberen.
Mocht dat niet lukken, gaan we even kijken naar een andere oplossing.
sasja0705
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-15 11:40
Dankjewel Miranda. Probleem is alleen : ik heb geen laptop /pc meer
Maar ik probeer ze wel nog eens op mijn mobiel te draaien
Laatst bijgewerkt door sasja0705 op 26-08-15 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zie het inderdaad, maar dat komt denk ik echt doordat ze gedraaid genomen zijn (of dat de Iphone ze zelf draait) Als jij namelijk je scherm draait (of je hebt rotatie uitstaan) draait je foto mee (wanneer je hem gewoon bekijkt) Ik denk dat de foto's daardoor verkeerd/gedraaid op de markt komen te staan. Wanneer je het via de pc doet, hoeft de foto niet automatisch gedraaid te worden om bekeken te worden.
Horizontaal en verticaal qua camera had ik ook geprobeerd (hebb trouwens een Galaxy S5) . Inmiddels is het wel gelukt ze draaien... alleen even over een vreemde omweg : heb eerst de foto's naar mijn email gestuurd, opgeslagen (ook op mijn mobiel )dan weer gebruikt... dus uiteindelijk gelukt