Advertentie per ongeluk gesloten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar, BartVB

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hafjelinger

Berichten: 4375
Geregistreerd: 02-02-08
Woonplaats: Utrecht

Advertentie per ongeluk gesloten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 20:50

Hoi bokkers,

Ik had een advertentie op de bokt markt staan met een paar paardrijlaarzen.

Ik heb echter per ongeluk de advertentie gesloten.. dom.. Kan ik dit nog ongedaan maken?
Ik dacht namelijk geen reacties te hebben gekregen op mijn laarzen, omdat ik geen e-mails of pb's heb gehad. Dus wilde ik de advertentie sluiten. Maar terwijl ik hem sloot zag ik onder in mijn ooghoek dat er wel mensen in de advertentie zelf hebben gereageerd.

Helaas kan ik nu niet meer zien wie dat zijn of wat ze gereageerd hebben. Jammer, want ik wil graag van de laarzen af. Nu vraag ik me af waarom ik geen bericht krijg als er mensen in mijn advertentie reageren, en of ik het sluiten ongedaan kan maken?

Groetjes hafjelinger

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70648
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Advertentie per ongeluk gesloten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 21:54

Je kan bij je advertenties aanvinken dat je een email wilt krijgen wanneer je een reactie op je advertentie krijgt. Ik heb net even gekeken bij je gesloten advertentie en zie ook de berichten niet die eerder geplaatst waren.

Daarnaast kun je een gesloten advertentie helaas niet meer heropenen, ook moderators kunnen dit jammer genoeg niet. Je zal daarom weer een nieuwe advertentie moeten plaatsen om de laarzen te verkopen.

hafjelinger

Berichten: 4375
Geregistreerd: 02-02-08
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 12:12

C_arola schreef:
Je kan bij je advertenties aanvinken dat je een email wilt krijgen wanneer je een reactie op je advertentie krijgt. Ik heb net even gekeken bij je gesloten advertentie en zie ook de berichten niet die eerder geplaatst waren.

Daarnaast kun je een gesloten advertentie helaas niet meer heropenen, ook moderators kunnen dit jammer genoeg niet. Je zal daarom weer een nieuwe advertentie moeten plaatsen om de laarzen te verkopen.


Bedankt!
Ik heb een nieuwe advertentie gemaakt.

Ik kan echter niet vinden waar ik kan aanvinken dat ik een e-mail wil krijgen.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70648
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 12:23

Onder aan de geplaatste advertentie zie je dit staan; Informeer mij, wanneer nieuwe reacties worden geplaatst.
Met een vakje waarin een vinkje wel/niet staat. Als er een vinkje staat dan zou je een email moeten krijgen wanneer je een reactie op je advertentie krijgt.

hafjelinger

Berichten: 4375
Geregistreerd: 02-02-08
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 12:31

C_arola schreef:
Onder aan de geplaatste advertentie zie je dit staan; Informeer mij, wanneer nieuwe reacties worden geplaatst.
Met een vakje waarin een vinkje wel/niet staat. Als er een vinkje staat dan zou je een email moeten krijgen wanneer je een reactie op je advertentie krijgt.


Oke, dankjewel!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70648
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Advertentie per ongeluk gesloten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 12:36

Graag gedaan.

Aangezien het probleem opgelost is plaats ik hier een slotje voor het overzicht. Mochten er nog vragen komen dan kan dat natuurlijk altijd gesteld worden.