Internetwinkels op de markt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Internetwinkels op de markt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-14 02:52

Ik heb het idee dat de markt nogal eens overspoeld wordt door de internetwinkels die een berg advertenties plaatsen en dit een mooie manier vinden om even makkelijk reclame te maken. Zojuist ook weer BokkerX heeft een X aantal advertenties geopend over vliegen en eczeemdekens in iedere advertentie net een andere deken en een link naar de webshop.

Ik weet niet of de markt hiervoor bedoeld is? Maar kunnen hier anders niet wat richtlijnen voor worden opgemaakt want zo wordt de particulier een beetje overspoeld.

Ben benieuwd.

Murthul

Re: Internetwinkels op de markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 03:26

Wat je zou kunnen doen is aan de linkerkant selecteren op "gebruikt". Op die manier zul je praktisch alle commerciële advertenties ontwijken.

Ik heb deze kwestie ook neergelegd achter de schermen maar ik ben bang dat we hier weinig tegen kunnen doen, de gebruiker waar je op doelt heeft inderdaad veel advertenties geopend, maar voor ieder ander type deken een aparte advertentie gebruikt.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 04:25

En gewoon een regel dat een bedrijf een of twee advertenties mag plaatsen per maand bv? Het is maar een suggestie hoor. Dat een mod gewoon de advertentie sluit als erop getemt wordt. Wordt er niet op getemd, zal er ook geen overlast van zijn.
Ik vind het ook behoorlijk storend om zoveel advertenties van bedrijven langs te zien komen, maar van mij hoeft het niet blijvend weg, omdat er soms ook wel leuke dingen tussenstaan.
ik ben alleen bang dat er niet veel aan gedaan kan worden. Zal voor de mods wel heel veel werk zijn, gok ik.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 14:31

Hier is al vaker een topic over geweest, de zoekfunctie gebruiken is dan handig omdat het antwoord ook al gegeven is.
Het antwoord kun je hier vinden; C_arola @ [MZ] Commerciele advertenties op markt

Aangezien de vraag beantwoord is plaats ik hier een slotje voor het overzicht.