Ik ben lid van bokt sinds 2007 en heb dus die hele oude garde niet meer mee gemaakt waarover iedereen het heeft.
Dat het vroegah 'veel gezelliger' was, dat is me duidelijk. Bokt is natuurlijk veel groter en commerciëler geworden.
Maar moest daar nou écht EA voor weg? Damn, ik mis dat zo!

Uren lang doelloos rondsnuffelen, mensen die heel hun stal kast op de kop hadden gegooid en alles gewoon te koop hadden gezet.... en ga zo maar door.
Als ik nu naar iets zoek, dan krijg ik regelmatig dat de advertentie al meer dan een jaar oud is en als ik ergens op reageer zonder te kijken hoe oud de advertentie is, krijg ik regelmatig terug: "Joh, dat heb ik een jaar geleden al verkocht!"
Is er écht geen manier om zo'n klein subforumpje weer terug te kunnen krijgen? Al is het maar dat topics ouder dan een maand verwijderd worden o.i.d! Ik vond dat altijd zo leuk.

Bieden in het topic, dat was pas leuk. Kon je tegen elkaar op bieden! Dat kan nu ook wel op de markt, maar dat is een heel andere sfeer als dat vroeger op EA was.
En trouwens, zo onoverzichtelijk vond ik het nog helemaal niet! Je had de EA-paarden en EA-alles voor ruiters enzovoort.

Wie mist er nog meer EA of andere dingen op bokt die er nu niet meer zijn of waar een andere oplossing voor is bedacht?
Ik hoop dat het hier goed staat.