Tijdens het sneupen viel het mij op dat er echt absurd oude advertenties staan. Aangezien ik in [MZ] Moet de markt niet eens opgeschoond worden? las dat het op de to-do-list stond, vroeg ik mij af hoever Bart hiermee is?
aukje98
Geplaatst: 13-01-14 16:21
helemaal mee eens. Wij zochten een pony en er staan echt oude advertenties op en die pony's zijn allang verkocht.
Goed idee, als je de zoekfunctie gebruikt kom ik inderdaad ook vaak oude advertentie's tegen.
MarvanTom
Geplaatst: 25-01-14 22:43
Is vaak laksheid van de adverteerder om de ad te sluiten. Maar idd: een ad voor 2 maanden max, filtert een boel ouwe troep. Zelf denk ik dat dát lastig wordt; BM is immers geen MP.
Ik zou het ook wel prettig vinden als ads verdwijnen na 2/3 maanden. Ik sorteer graag op goedkoopste prijs, en dan staan er echt een hoop ads tussen die ruim een jaar oud zijn. Kan me niet voorstellen dat al die dingen nog te koop zijn.
Helemaal mee eens. Als je iets zoekt (in mijn geval een verzorgsters) dan kom ik Ads tegen van ruim een jaar terug. Ik ga er vanuit dat die al iets hebben.
Misschien dat je na 2 maanden een soort waarschuwing krijgt dat je advertentie al 2 maanden online is, en als deze nog steeds geldig is je een link aanklikt oid. wat het dan online houdt. Als die link niet aangeklikt wordt dat de advertentie dan na een week oid. verwijderd wordt? Ik weet niet in hoeverre dat realistisch is natuurlijk.