Boommaat zadel toevoegen aan advertentie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Boommaat zadel toevoegen aan advertentie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-14 22:11

Met het rustig rondneuzen bij de zadels, mis ik toch wel echt het kopje boommaat om te selecteren. Ik zoek boommaat 'wijd', maar dat is dus gokken als ik op een advertentie klik...

Misschien iets om mee te nemen? Sowieso vind ik die hele linker balk om te selecteren heel rommelig. Het ras lijkt me er niet toe doen bij een zadel, stamboekpapieren ook niet echt en zo staan er nog meer dingen tussen wat ik persoonlijk niet helemaal vind passen..

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Boommaat zadel toevoegen aan advertentie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 18:05

Ik heb Bart dit laten weten zodat hij ernaar kan gaan kijken.
Voor het overzicht plaats ik hier een slotje aangezien Bart ervan op de hoogte is gebracht.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 12:38

De lijst met selectiemogelijkheden klopt inderdaad niet bij een flink aantal categorieën. Hardnekking probleem dat zich moeilijk op laat lossen.

Boommaat; ik heb eerlijk gezegd geen idee :) Ik koop niet heel vaak zadels... Maar wat ik ervan begrijp is dat de boommaat geen heel eenduidig iets is. Het ene 'wijd' is het andere niet. Denk dat dat het lastig maakt om hier goed op te kunnen selecteren?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 17:59

Lijkt mij ook. Alle merken houden er een heel eigen systeem op na, zie er totaal de meerwaarde niet van in eigenlijk.