Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kirsha schreef:Kleine aanvulling: het zou ook fijn zijn als bedrijven die de Markt onder spammen iets meer geweerd werden. Ik keek gisteren naar barebackpads en de helft van de resultaten was reclame van een bepaald bedrijf die iedere week dezelfde advertentie er opnieuw opzette. Die hebben nu dus zo'n 10 dezelfde advertenties openstaan. En niet alleen zij, er zijn er zooooooveel. Als ik iets nieuws wil kopen, dan ga ik naar de winkel en dan kijk ik niet op de Markt
Nibbit schreef:Kirsha schreef:Kleine aanvulling: het zou ook fijn zijn als bedrijven die de Markt onder spammen iets meer geweerd werden. Ik keek gisteren naar barebackpads en de helft van de resultaten was reclame van een bepaald bedrijf die iedere week dezelfde advertentie er opnieuw opzette. Die hebben nu dus zo'n 10 dezelfde advertenties openstaan. En niet alleen zij, er zijn er zooooooveel. Als ik iets nieuws wil kopen, dan ga ik naar de winkel en dan kijk ik niet op de Markt
Dat is gek. Ik had laatst een advertentie opnieuw geplaatst, zou de oude nog sluiten, maar voordat ik zover was had ik al een bericht van een Mod dat de ene verwijderd was ivm dubbelLogisch uiteraard, maar dat gebeurt dus niet bij alle advertenties