in mijn advertentie zijn een aantal bokkers een zeer gezellig gesprek aan het volgen. Nu heb ik bij alle offtopic reacties op de medknop gedrukt, maar de reacties blijven staan... Moet ik hier nu zelf achteraan? of gewoon de advertentie sluiten?
gaat niet op stel en sprong. de moderators hebben nog wel meer te doen.. geef ze de tijd heb je morgen nog niks gehoord kun je nog even contact opnemen
Je hoeft niet op elke reacte te temmen, 1 keer dan komen ze ook wel bij de advertentie en dan kunnen ze de rest ook verwijderen..
En gaat idd niet direct, even geduld nog.
NatassJa
Geplaatst: 13-06-13 22:28
Wat een gesprekken
lailapri
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-13 22:29
dat valt wel mee het speelt vanaf begin van de maand tot nu. Heel gek, alle meld knoppen zijn weer terug
donnar
Geplaatst: 13-06-13 22:29
Nou wat raar zeg dit! Als het goed is zullen de moderatoren er naar gaan kijken, maar dit kan ook nog wel even duren..
MelanieB
Geplaatst: 13-06-13 22:30
Oh, dit kan je voorkomen door reacties op je advertentie niet toe te staan.
Dan kunnen echt geinteresseerde je een bericht sturen. Dit zijn pennymeisjes.
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 13-06-13 22:30
Off topic berichten kun je als advertentie plaatser zelf verwijderen. Bij elke reactie staat het knopje 'verwijderen' als je daar op drukt worden die reacties verwijderen. Wij moderators doen het standaard niet meer omdat advertentie plaatsers dit zelf kunnen doen.
Muronia
Geplaatst: 13-06-13 22:31
proesst.. dit is ook wel eh.. een heeeeeeel gesprek ja.. arme jij en arme pony zo onderhand!
lailapri
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-13 22:33
Dus dit gedrag (er wordt ook in gescholden) heeft verder ook geen consequenties voor degene die het erop zet?
Melisding
Geplaatst: 13-06-13 22:34
Jeetje he wat apart dit. Al hebben de modjes het druk ik zou er als ik jou was er zelf een waarschuwing onder zetten. Ik zie hier ook niet bepaald van gediend zijn als het mijn advertentie was.
Schelden is niet toegestaan, gebruikers die dit wel doen kunnen hier bericht over krijgen. Aangezien het hier om een chat leek te gaan heb ik alle offtopic berichten verwijderd en de gebruikers op de hoogte gebracht dat dit niet de bedoeling is van Markt.
Okee hier wil ik even op inhaken gezien Mijn reacties met vragen en advies ook verwijderd worden. en wel http://www.bokt.nl/markt/ad/159302/priv ... -walcheren van char1900 dus Ik heb gevraagd waarom zo duur en wat er bij zat omdat het zo duur is. Ik vind het een typisch geval van een penny meisje.
Edit: ze sluit de advertentie wegens associaal gedrag...degene die zich associaal gedraagd is ze zelf. Begrijpelijk voor een 10 jarige! Als haar ouders een stalling aanbieden moeten die zelf op bokt een account aanmaken om een advertentie te zetten , een 10 jarige kan dat toch niet doen? Zo zijn toch ook de regels... ik mag toch ook niet een stal van de buren aanbieden?