betaald maar niet ontvangen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jaluda22
Berichten: 13
Geregistreerd: 12-10-11

betaald maar niet ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-12 19:57

Ik heb een zadeldekje gekocht van iemand op bokt.
Hij zegt dat hij hem heeft opgestuurd maar ik heb niets ontvangen.
Eerst zei hij dat hij het ging uitzoeken, maar nu reageeert hij niet meer op mijn berichten.
Zijn er meer bokkers die slechte ervaringen hebben met ....?
Wat kan ik doen in dit geval?
Laatst bijgewerkt door Eline op 28-09-12 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd, zie reactie topic

Peerke_

Berichten: 6644
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Hoogeveen

Re: betaald maar niet ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 19:59

Heeft de verkoper geen Track&Trace code voor je ?
Dan kan hij aantonen dat het verzonden is, en kun jij zien waar het pakket is.

Mocht hij die niet willen (of kunnen) geven, dan kun je contact opnemen met de bezwaarcommissie hier op bokt. Dan gaan hun proberen om het dekje alsnog te krijgen of het geld terug.

Eline

Berichten: 72937
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Re: betaald maar niet ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 21:29

Als een transactie op Bokt niet naar wens verloopt, vragen we je eerst contact op te nemen met de bezwaarcommissie. In de Help staat hier uitgelegd hoe dat precies werkt: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waar_ ... transactie

Omdat dit team eerst probeert te bemiddelen, heb ik de naam die je noemt nog uit je post gehaald. Ik hoop dat ze in dit geval succesvol voor je kunnen bemiddelen!