Aangezien mijn 'frustratie' topic al leidde tot 2 mensen die contact met haar hebben gehad, vroeg ik me af op er meerdere zijn. Ik ben nog op de mail van bokt terug aan het wachten, maar met meer mensen kunnen we wellicht echt aangifte doen, en meer gegevens verzamelen!!
Bij mij heeft Rachel5000 gereageerd op 2 oproepen voor artikelen die ik zocht. Ik totaal heb ik €40,- naar haar overgemaakt. Na het niet verzonden bleek te zijn, pbde ik haar weer, en ze vertelde het alsnog verzenden. Daarna geen gehoor meer, en nu is haar account niet meer actief!!
Ik ben dus opgelicht door haar. Het stomme van mijn kant is dat ik geen foto's had gevraagd van de artikelen (het was 3x gebruikt zei ze, en er is maar 1 versie van wat ik zocht, dus ik wilde het gewoon snel afronden) En naast het rekeningnummer en rekeningnaam heb ik helaas geen informatie!!
Ik hoor graag van gedupeerden of bijna-gedupeerden die meer gegevens van haar hebben! Zo kan ik serieus aangifte doen.
Alvast bedankt!
djoeka
Geplaatst: 16-09-12 18:44
Er was ooit eens een Rachelleke het zou dezelfde kunnen zijn. Gebruik de zoekfunctie maar eens. Ook wel bekend als Hissie de Jager op internet. Een echte oplichtster!!!
Ik heb precies hetzelfde met Rachel5000 Ik kreeg ook een reactie dat ze het dekje wel had dat ik zocht... geld overgemaakt en nooit weer wat gehoord van haar. Ook ik heb geen foto's gevraagd heel stom maar nu dus niks meer aan te doen. Ik heb het ook al aangegeven bij bzc en die hadden al meerder klachten van haar. Dus ik moet ook nog maar even afwachten