priveberichten nav advertentie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

troyke13

priveberichten nav advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-12 14:43

Ik heb meerdere losse advertenties staan, en dan krijg ik allemaal priveberichten met: Wat is de prijs, wat kan ie, afstamming? etc, maar ik kan dus nooit uit de titel halen over welke advertentie ze het hebben.
Werkt heel irritant! Kan hier wat aan gedaan worden?

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 14:46

Misschien in iedere advertentie aangeven dat ze moeten aangeven over welk paard het gaat ivm meerdere advertenties?
En wellicht wat extra standaard vragen al zelf beantwoorden in iedere advertentie?
Krijg je de advertentie titel incl deel van de inhoud ofzo niet te zien als iemand op pb klikt vanuit de advertentie? Dat zou namelijk vanuit bokt wel heeel handig zijn!
Of iedere titel bijhouden thuis welk paard welke is? Dus net een ander titel zodat jij weet om welk dier het gaat?
Succes! Kan mij voorstellen dat het verwarrend is en irritant!

troyke13

Re: priveberichten nav advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-12 15:32

Klopt. Als ik vanuit een topic een privebericht stuur, komt de titel van het topic erin te staan, maar met de markt dus niet.

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 18:22

Goede tip aan de modjes?! Dat is inderdaad echt vervelend.
Misschien ook even in de advertentie noemen dat ze het dus duidelijk erbij zetten?
Anders blijf je vragen.. Ook niet handig.
Zou handig zijn als dit gewoon automatisch gebeurt.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 22:40

Dit is helaas een van de vervelende bijwerkingen van het loskoppelen van het forum en de Markt. De advertenties op de Markt zijn eigenlijk op zichzelf staand. De PB-functie is er later 'ingeknutseld' om een contactmogelijkheid te hebben, maar omdat de Markt niet geintegreerd is in het forum, ontbreken zaken zoals het meesturen van een link of een verwijzing naar de titel van de advertentie.
We beseffen dat dit lastig kan zijn en het staat ook op de lijst van Bart, maar helaas is het niet iets wat "even" gedaan kan worden omdat dan de achterliggende gedachte (het integreren van de Markt in het forum) weer boven komt drijven. Is dus een moeilijke en erg tijdrovende klus, maar wel iets wat op termijn op de lijst staat.