Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elanor schreef:Pentax schreef:De begin (nieuwe?)advertenties laten doorlopen. Nu kan je er een paar zien en niet verder bladeren.
Dat kan toch al? Dan klik je op 'nieuwe advertenties' aan de linkerkant van de pagina, onder het kopje 'navigatie'.
Eline schreef:FemkeRoosje en Pentax: waar zouden jullie die link met 'nieuwe advertenties' verwachten?
(Want hij staat er namelijk al, zoals jullie hem beschrijven, maar blijkbaar niet op de goede plek)
Eline schreef:Femke, ook voor jou: waar zou je die lijst met nieuwe advertenties verwachten?
En datzelfde geldt voor de plek op de voorpagina?
(Elanor geeft hierboven eigenlijk al aan waarom ik die vraag stel)
Wuis schreef:Een lijst zou ik heerlijk vinden, maar dan wel op categorie. dus net als bij EA zegmaar. Je hebt een CO, je hebt een paardgerelateerd, je hebt een niet paardgerelateerd etc.
HorseTopShop schreef:Ik hou helemaal niet van "snuffelen". Ik wil gewoon makkelijk kunnen vinden, waar ik naar op zoek ben.
Misschien 1 optie om het "snuffelen" voor andere leuker te maken: Op de homepage van de bokt markt een hele zooi advertentie neerzetten met alleen de titel.
Eline schreef:Thanks voor jullie reacties al, keep 'em coming
Femke: die lijst met advertenties op de voorpagina, die staat er ook al, en is op dezelfde plek blijven staan.
One_Love schreef:Gewoon terug gaan naar hoe het eerst was dit is zo'n rotsysteem, erg onduidelijk je kan niet in 1 klik alle advertenties zien en ik koop via hier iig niks meer.