Geen reset na switchen categorie en persistant afstamming

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

odetteke

Geen reset na switchen categorie en persistant afstamming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 16:15

Doordat er geen reset zit na switchen van categorie of prijsklassen kan ik in de volgende fout situaties terecht komen.

Ik vul een incorrectie prijs in ( bijvoorbeeld 50.0) en kies er toch vervolgens voor om Notk te selecteren dan krijg ik de volgende foutmelding:

Afbeelding

Hetzelde kan met de stokmaat van een jas (eerst categorie paarden geselecteerd, stokmaat te groot ingevuld en vervolgens categorie rijkleding geselecteerd.)

Afbeelding

Tevens is me opgevallen dat bij het plaatsen van een advertentie de "Afstammeling" optie altijd aanwezig hoewel met dit voor de meeste categorien niet noodzakelijk lijkt 8-)

Faelivrin

Re: Geen reset na switchen categorie en persistant afstamming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 16:23

Hahahaha daar liep ik ook tegen aan en na in een deuk te hebben gelegen had jij al een topic gepost, handig! Scheelt weer paar printscreens. :))

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 16:24

die afstamming zie ik alleen bij paarden

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 16:31

Inderdaad die optie afstamming blijft alleen hangen als ik een invoerfout gegenereerd heb in de categorie paarden. Is dus meer een side effect en zou verholpen moet zijn waneer de reset geimplementeerd is.

BartVB
Eigenaar

Re: Geen reset na switchen categorie en persistant afstamming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 16:36

Hier ook gemeld:

[TF] veldcontrole alleen bij getoonde velden

Afstamming probleem is opgelost. Het niet controleren van velden niet niet zichtbaar zijn is een heel stuk lastiger op te lossen. De meeste meldingen geven vrij duidelijk aan waar het mis gaat, is dus redelijk goed omheen te werken.

Hij gaat op de lijst maar voor later :j