Regellengte ga ik naar kijken Mooi roze is niet lelijk trouwens
Die 'undefined ..' krijg ik niet bij het aanmaken van een advertentie. Heb wel iets veranderd aan die code even terug. Krijg je die melding nu nog steeds?
Breedte van de editor klopt nu. Lettertype is wel kleiner geworden. En als je een tikfout maakt kun je niet met de muis op de juiste plek klikken. Dat moet met de pijltjes toetsen. Klik je buiten de tekst, dan ben je ook je cursor kwijt.
en daarna vul ik omschrijving in, foto erbij.. druk op opslaan en hij komt terug met een leeg veld bij omschrijving en de foutmelding " X het veld omschrijving is verplicht." Bovendien staat onder "discipline', waar ik western heb ingevuld opeens een blauw veld met afstamming (lijkt een dropdown is het niet bij mij).
Anya
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-11 18:02
Het veld Comment is verplicht.
Ik heb het probleem ook bij een commentaar op mijn eigen ad. Ik tik de tekst, druk op opslaan, tekst verdwijnt en ik krijg bovenstaande foutmelding.
verder geprobeerd, ik kan nergens meer tekst invullen en opslaan. Ook niet bij ads van een ander. Ik kan wel de enige ad die ik heb geplaatst editen en opslaan.
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 28-12-11 18:06
Hier getest maar in Firefox, Chrome, Safari en Internet Explorer 8 gaat het goed? Kan met de muis de cursor op de juiste plek zetten, buiten de tekst klikken maakt de cursor kwijt maar dat is normaal?
Welke browser gebruik je precies?
Anya
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-11 18:08
explorer 9 Gaat wel goed met Chrome. Net geprobeerd. Cursor kwijt buiten tekst is normaal, maar als je de cursur niet terug kunt klikken, dan heb je wel een probleem
Laatst bijgewerkt door Anya op 28-12-11 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Nee, doe maar geen update nog. Grote kans dat er meer mensen zijn met dezelfde versie als jij
Mobiele apparaten hebben (nog) geen prioriteit met deze (oude) vormgeving. Maar testen is altijd prettig. Begreep dat Maya ook met een android tablet bezig was maar meer zielen = meer vreugd. Het ziet er niet super uit maar het zou iig moeten werken.
Recoverable fatal error: Object of class stdClass could not be converted to string in include() (regel 137 van /var/www/sites/dev.bokt.nl/drupal/sites/all/themes/bokt/templates/node--ad.tpl.php).