Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tcm62 schreef:Nee, iedereen weet wat een waarde voor iets is...net zoals je een pracht fiets wordt aangeboden voor 25 euro, een bekend voorbeeld...
een eerlikk persoon weet natuurlijk dat dat niet kan.
Ik heb de advertentie ook gezien en vond het zeer raar, zo weinig voor een wow, voor dat grld heb je een omderdeel van wow...
NoaHD schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/361288/wow- ... urved-tree
dit is hetzelfde zadel als op de foto's van goldhorsess, maar deze staat erop voor €1000,- ? Zou dit ook dezelfde persoon zijn?
FroukjeD schreef:NoaHD schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/361288/wow- ... urved-tree
dit is hetzelfde zadel als op de foto's van goldhorsess, maar deze staat erop voor €1000,- ? Zou dit ook dezelfde persoon zijn?
Dit is dus de echte, juiste advertentie! Ik ben NIET de oplichter, en deze prijs is ook wat reeëler. Echt heeeeeeeel brutaal dat iemand dit zo doet!
Gentlegiant schreef:Tuurlijk ik vind het ook een absurde prijs
Maar t gebeurt wel vaker dat de eigenaar de waarde niet kent
Toevallig ken ik iemand die zo iets heeft meegemaakt
Dat betekent niet gelijk dat de koper een heler is lijkt me
Anders is het wel erg krom
Als een gestolen zadel wel tekoop staat voor een normaal bedrag en jij koopt m ter goeder trouw ben je niet n heler hoor
Tcm62 schreef:Elk normaal mens die een nieuwe wow koopt of een2 e hands voor de helft van de prijs, zal geen wow verkopen voor 300 als deze volledig goed is.
daar zit een luchtje aan...
Wat is een klein prijsje? 300 euro? En dat allemaal zonder nieuwe onderdelen te hoeven kopen?
Ik weet dat er met de regelmaat van de klok zadels overal en nergens worden weggejat en die belanden allemaal op anonieme verkoopsites..en zal zeker ook voor weinig, zo snel mogelijk weg...heemt niet weg dat dat gewoon heling is....
Is de dubbele moraal tegenwoordig, dat weet ik wel, een flink percentage wat op verkoppsites gaat is nl gestolen waar.
Het is een gokje....
Voor zo een prijs heb je mazzel dat je niet wordt opgelicht en de kans dat je een zadel van iemand hebt die nu heel ongelukkig is...
Als je bent opgelicht, sorry, maar dan eigen schuld.