Chaos schreef:Volgens mij had TinyTiger gehoopt hier een slaatje uit te kunnen slaan maar helaas zijn de meeste Bokkers slimmer dan dat.
ik een slaatje uit slaan laat me niet lachen en wat gaat jullie het aan hoe oud ik ben ik ben ouder dan jullie
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tiny_tiger schreef:Chaos schreef:Volgens mij had TinyTiger gehoopt hier een slaatje uit te kunnen slaan maar helaas zijn de meeste Bokkers slimmer dan dat.
ik een slaatje uit slaan laat me niet lachen en wat gaat jullie het aan hoe oud ik ben ik ben ouder dan jullie
tiny_tiger schreef:Chaos schreef:Volgens mij had TinyTiger gehoopt hier een slaatje uit te kunnen slaan maar helaas zijn de meeste Bokkers slimmer dan dat.
tiny_tiger schreef:dat heb ik ook maar zij kan zo veel maar laat ze het maar houden als ze blij mee is
Jolliegirl schreef:TS is 40+ meen ik mij te herinneren uit een ander topic...
Heeft zelfs 2 kids..
Dit is zó kinderachtig..
vuurneon schreef:Wees dan ook volwassen (ook ik had het beeld dat er een stomende puber stond af te reageren op bokt...let op je interpunctie) en erken niet alleen je fout, maar ook dat je fout zit om net zo netjes te spreken over de verkoper. Zij heeft in mijn ogen echt haar best gedaan
Complimenten voor de verkoper
tiny_tiger schreef:ik ben er van uit gegaan wat de post tegen mijn heeft gezegd en dat is het
LenaBaars schreef:40+?????? mijn god, hield rekening met een 11 jarige, en zelfs die behoren de taal beter te beheersen.
Citaat:Door tiny_tiger op zo, 2012-12-30 19:19
Verwijderd
Melden bij de moderators
lutsje schreef:vuurneon schreef:Wees dan ook volwassen (ook ik had het beeld dat er een stomende puber stond af te reageren op bokt...let op je interpunctie) en erken niet alleen je fout, maar ook dat je fout zit om net zo netjes te spreken over de verkoper. Zij heeft in mijn ogen echt haar best gedaan
Complimenten voor de verkoper
Dank jullie.
Maar ze blijft het volhouden en mijn man verklaarde mij ook al voor gek dat ik een andere frontriem wou opsturen![]()
Maar ik wil heeeel graag van het '' gezeur '' af.
Ze bleef mij ook maar pb-tjes sturen.
Ik weet toch dat ik het opgestuurd heb en ga daar echt niet over liegen.
Mvg;