Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:Winddancer schreef:Ik verkoop ook wel eens spullen en daar verdien ik niks mee, sterker nog....als ik alle kosten, BTW e.d. erbij tel kost het me nog geld ook nog bij wijze van spreke. Dan bedoel ik via de zaak dus...
Als jij op deze manier lang zaken doet zie ik het somber in
femiaans schreef:Eigen onderzoeksplicht is makkelijk terug te vinden in de KvK. En in ons geval zijn er heel weinig mensen die weten hoe het met de regelgeving omtrend het vervoer van paarden is gesteld. Maar ook buiten dit gebeuren om blijf ik van mening dat commerciele advertenties alleen mogelijk worden met het doorgeven van Kvk en BTW nummer. Ook een beetje om eerlijke concurrentie te houden. En dat heeft niets maar dan ook niets met broodnijd te maken.
HTM schreef:Wat doe je met de mensen die wel veel adverteren, er geld mee verdienen, en geen KVK hebben.
Die kun je niet verbieden te adverteren...
Ik vind dat die mensen ook als commercieel gezien moeten worden, en daardoor dus ook moeten betalen.
Anders wordt het wel heel goedkoop voor hen.
En wil je niet als commercieel gezien worden, dan moet je niet te veel adverteren.
CoronaLime schreef:lifaya schreef:Dan zal er voor mij persoonlijk helemaal niks meer aan zijnadverteer 1 x in de maand en heb zelden (betaalde) shoots. Dus als ik dan ook nog zou moeten betalen voor adverteren maakt dit het voor mij alleen maar moeilijker
Zelfde hier, denk dat kvk een goede grens is
Evelli schreef:Was juist de bedoeling om die regel zo niet meer nodig te hebben. Het niet alleen voor bokkers te maken.
Maar dit is wel erg goedkope reclame voor een webshop zo.... zeker bij deze hoeveelheid advertenties.