Eindelijk een makkelijke manier om iets op te zoeken, misschien heb ik het altijd verkeerd gedaan maar om een deken te zoeken moest ik tientallen pagina's doorworstelen, dus keek ik nooit meer op EA. Met dit nieuwe systeem gaat het veel makkelijker.
Ziet er op het eerste gezicht erg mooi uit Bart! Top!
Anoniem
Geplaatst: 31-12-11 10:56
Ben onder de indruk!
Ziet er gelikt uit!
Eerste forumonderdeel dat ik echt professioneel en volwassen uitstraling vind hebben..
Mooi overzichtelijk!
Somebitch
Geplaatst: 31-12-11 11:01
Zo op het eerste oog ziet het er echt geweldig uit! Super Bart!
Anoniem
Geplaatst: 31-12-11 11:15
Het ziet er goed uit, maar wat ik wel vervelend vind is dat het niet helemaal op mijn scherm past... Onderin heb ik ook een scrollbalk, dat kijkt en leest niet heel makkelijk.
Ik zie het nergens. Weet dat de link ervan hier in het toppic staat ,maar waar kan ik hem vinden als ik gewoon via bokt ga ??
Hij staat nog niet echt op de site volgens mij
Fenrir
Geplaatst: 31-12-11 12:30
Ook ik vind het er netjes uitzien, enige wat ik vervelend vind is de plaatsing van de knaloranje advertentie waarop staat dat ze wikimods zoeken... dus als je een advertentie opent staat dat ding ineens op een gekke plek rechts halverwege de advertentie. Ik zou 'm dan liever links zien bijv dit kijkt echt heel vervelend zeker omdat het niks te maken heeft met de verkoper terwijl het wel midden tussen alle gegevens staat.
En ik blijf erbij dat 'licht ingereden' minder gek/grappig klinkt als 'licht aangereden'
Ik mis trouwens bij Harnachement de keuze 'Bitten'. Aangezien dat wel veel aangeboden wordt lijkt het me handig om die in 1 categorie te kunnen vinden.
Diaz
Geplaatst: 31-12-11 12:40
Hilli schreef:
Mooi, maar mobiel veel te uitgebreid om te bekijken.
Dit idd;)
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 31-12-11 12:41
Ik vind het er al goed uitzien! Natuurlijk is het nog niet perfect maar daar wordt aan gewerkt zo te zien.
Mijn complimenten voor iedereen die eraan gewerkt heeft.
Ik vind het echt een enorme verbetering, petje af!
Djini
Geplaatst: 31-12-11 14:07
Ik vind het er goed uitzien! Lekker overzichtelijk. Ik mis alleen een beetje dat je in het overzicht niet gelijk kan zien door welke bokker een advertentie geplaatst is. Vooral bij aanbod door bokkers met webwinkels e.d. vind ik dat altijd wel fijn.
Nog geen tijd gehad om alles uitgebreid te bekijken, maar mijn eerste indruk is goed en overzichtelijk. Ik zou inderdaad ook graag zien door welke bokker een advertentie geplaatst is. Weet niet waarom, maar voelt op de een of andere manier toch 'veiliger'.
Als je in de kolom rechts kijkt, onder de banner, staat daar wie de advertentie geplaatst heeft. Als je daar op de naam klikt, kom je gewoon in het boktprofiel uit.
Ziet er gaaf uit! Vind het ook leuk dat er meteen een foto naast de links van de advertentie staat.. Zo hoef je niet eerst de advertentie aan te klikken maar kan je in 1 oogopslag zien of het je wat lijkt of niet