Rex_Rolfo schreef:Dan is het nog redelijk onschuldig. Gaat misschien wat ver maar minder erg dan sommigen (waaronder ikzelf) vrezen.
Ik denk dat het of gewoon een oplichter is of een ....
Als ik google op stalhippisch komt de site wel bovenaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rex_Rolfo schreef:Dan is het nog redelijk onschuldig. Gaat misschien wat ver maar minder erg dan sommigen (waaronder ikzelf) vrezen.
Xfjord schreef:Rex_Rolfo schreef:Dan is het nog redelijk onschuldig. Gaat misschien wat ver maar minder erg dan sommigen (waaronder ikzelf) vrezen.
Mariett schreef:"Hallo ik ben Pepijn en mijn beroep is: hoefsmit. Dit doe ik ook op stal Hippisch. Ik wil even zeggen dat het een erg fijne manege is waar je veel mag doen en veel vrijheid heb maar ook erg goede lessen krijgt. het is vrij groot en ze hebben alles over voor de paarden."
Later zie je een foto van Pepijn de hoefsmit op een paard daar rijden.
Ook leuk dat de kleuren en aftekeningen van de paarden veranderen op elke foto.
Xfjord schreef:Mariett schreef:"Hallo ik ben Pepijn en mijn beroep is: hoefsmit. Dit doe ik ook op stal Hippisch. Ik wil even zeggen dat het een erg fijne manege is waar je veel mag doen en veel vrijheid heb maar ook erg goede lessen krijgt. het is vrij groot en ze hebben alles over voor de paarden."
Later zie je een foto van Pepijn de hoefsmit op een paard daar rijden.
Ook leuk dat de kleuren en aftekeningen van de paarden veranderen op elke foto.
Vooral dat laatste
Xfjord schreef:Dan is het nog redelijk onschuldig. Gaat misschien wat ver maar minder erg dan sommigen (waaronder ikzelf) vrezen.
lrtj_ schreef:Xfjord schreef:Dan is het nog redelijk onschuldig. Gaat misschien wat ver maar minder erg dan sommigen (waaronder ikzelf) vrezen.
Xfjord schreef:Qoute een beetje mislukt? Want ik schreef dat bovenste niet.
Maar die ouders ketten toch heus wel op hun kind wat die uitspookt hoor. Tenminste die van mij wel..
NoeskaMoos schreef:Ik zou hier als de échte Hippisch Centrum Muiderberg anders niet zo blij mee zijn.
Vooral als je de verwarring lees in het anders topic van iemand die gewoon een mogelijkheid zocht om bak te huren (staat een link ergens op 1e pagina)
Straks hebben zij een probleem omdat mensen denken dat die onprofessionele website van hen is of er mensen langskomen voor dat 'halfpension' uit de advertentie, terwijl ze (waarschijnlijk) gewoon wel een professioneel bedrijf zijn.
Persoonlijk ben ik wel blij dat de neppe website het adres van een echte stal heeft genomen. Als er dan meisjes in de verzorgpony-truc trappen gaan ze hopelijk gewoon voor niets naar een echte manege ipv allerlei erger te bedenken zaken op een niet zo publieke plaats
Rex_Rolfo schreef:PenP2014 schreef:Wauw.. Vroeger droomde je er uuuuren over weg in je wildste fantasie.. Nu zet je het gewoon op internet
Verschillende mensen zijn bang dat de fantasie van de maker van die 'site' niet over paarden gaat![]()
Topic lekker actief houden, als een meisje met interesse dan zo verstandig is de naam van die tent in Google in te voeren komt ze tenminste alle bedenkingen hier tegen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee (hopelijk).