Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaime_ schreef:Ja een heel leuk idee, maar niet passend bij mijn initiatief. Als je een gratis halster zoekt doe je dat inderdaad via de bokt markt en dan is filteren op 'gratis' of 'prijs' heel handig. Dus voor gratis paardenspullen een goed idee.
Maar als mensen elkaar graag iets willen schenken moet dat gewoon in een dergelijk topic kunnen, dat ga je niet zoeken op de markt. Het zou niet in me opkomen om doelgericht te zoeken op de bokt-markt naar iemand uit mijn buurt die bijv. een appeltaart of stapel donaldducks wil weggeven.. Zoiets moet je tegenkomen.
Ik heb het topic niet voor niets in leven zonder paarden geplaatst..
Jaime_ schreef:Ja een heel leuk idee, maar niet passend bij mijn initiatief. Als je een gratis halster zoekt doe je dat inderdaad via de bokt markt en dan is filteren op 'gratis' of 'prijs' heel handig. Dus voor gratis paardenspullen een goed idee.
Maar als mensen elkaar graag iets willen schenken moet dat gewoon in een dergelijk topic kunnen, dat ga je niet zoeken op de markt. Het zou niet in me opkomen om doelgericht te zoeken op de bokt-markt naar iemand uit mijn buurt die bijv. een appeltaart of stapel donaldducks wil weggeven.. Zoiets moet je tegenkomen.
Ik heb het topic niet voor niets in leven zonder paarden geplaatst..
Kentaro schreef:Ik zit weer even heel stom te malen..... Weet ook niet zo goed hoe ik het moet omschrijven![]()
Maar voor m'n gevoel zou ik veel voelen om dingen gratis weg te geven aan mensen die het wat minder hebben, maar heb het idee dat als het op bokt markt wordt geplaatst het voor sommige dan juist weer een manier wordt om voor niets aan spullen te komen![]()
Ik bedoel een beetje als ik bijvoorbeeld een nieuw halster heb liggen dat ik toch niet gebruik, zou ik dat iemand die het graag wil hebben maar gewoon echt het geld niet heeft voor dat soort dingen graag gunnen. Maar ik zou het liever zelf houden als het iemand betreft die zo makkelijk aan leuke spullen wil komen![]()
Aan de andere kant heb ik ook echt geen idee hoe je zoiets zou kunnen filteren....