Gini schreef:Ja, ik weet niet hoor, maar de verzorger moet aan allerlei eisen voldoen (klusjes doen, door weer en wind komen, veel ervaring hebben en dan liefst ook nog eens een flinke som neertellen), dan lijst TS zelf als verzorger vier eisen op (waarvan de twee laatsten dan nog eigenlijk op hetzelfde neerkomen) en dan is de eerste reactie die ze krijgt: je hebt te veel eisen. Nou schiet mij dood, maar slavernij was het eerste wat in me opkwam (uiteraard niet de zwarte slavernij in het Amerika van de 18de eeuw).
Ben ik met je eens!
bartjeminoes schreef:Geryon@ heb verder geen interesse maar vanwaar deze zin in je advertentie?;
"Oh, en gezien mijn ervaringen met leskinders nog even dit: het is aankomen, rijden en weer wegwezen! :p"
Het komt bij mij nogal verkeerd over, alsof je ze liever niet op je terrein wilt hebben ofso. Zie ook dat je schrijft " gezien mijn ervaring" wat is jou ervaring dan als ik vragen mag?
Dan zal ik dat anders formuleren. Even over nadenken hoe.
Nou ik heb heel wat kinderen les gegeven, maar mijn ervaring is dat zij de hele tijd willen blijven, gewoon in mijn huis, en ik dan echt twee uur na het rijden diegene nog moet vermaken, terwijl ik veel te doen heb. Vandaar enkel rijden (en naverzorgen, van mij part doe je daar uren over) en dan weer weg. Natuurlijk kunnen we binnen nog even praten, wat drinken en gebruik maken van de wc. Maar verder ook niet
Of is dat eigenlijk vanzelfsprekend en hoeft het er weer bij?
Het is dus inderdaad dat ik wil dat ze meteen gaan poetsen, rijden, naverzorgen en weer gaan. Ik zoek dan ook geen verzorger maar bied mijn pony aan als leerpony, puur voor het rijden/longeren/grondwerken