Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Maar als ze bij het sorteercentrum niet weten welke postcode er bij dat dorp of stad hoort dan wordt hij naar een centraal punt gestuurd. Wat er daar mee gebeurd weet ik eigenlijk niet. Anders wordt hij idd gewoon doorgestuurd met de goede postcode.
anneliesdj schreef:En wat is het nut?
Dan komt hier een modje herhalen wat iedereen hier al tegen ts heeft gezegd; dat ze geen valse beschuldigingen mag uiten.
Schiet je dus ook niets mee op, overigens is het ook niet de bedoeling dat je het meld als je temt.
lutsje schreef:En ik heb trouwens de mogelijke pogingen gedaan om erachter te komen waar de envelop gebleven kan zijn , zij heeft een postcode in Hilversum doorgegeven kwam ik achter en ze woont in leiden.
anneliesdj schreef:lutsje schreef:En ik heb trouwens de mogelijke pogingen gedaan om erachter te komen waar de envelop gebleven kan zijn , zij heeft een postcode in Hilversum doorgegeven kwam ik achter en ze woont in leiden.
De foute postcode bestaat dus wel, in tegenstelling tot wat ts zegt?
Ts moet zien dat ze komt te weten wie er op dat adres wonen, dan kan ze daarheen bellen of er ene pakketje ligt.
tiny_tiger schreef:anneliesdj schreef:
De foute postcode bestaat dus wel, in tegenstelling tot wat ts zegt?
Ts moet zien dat ze komt te weten wie er op dat adres wonen, dan kan ze daarheen bellen of er ene pakketje ligt.
hoe kan jij dat nou zege je weet niet eens mijn postcode
tiny_tiger schreef:nee mijn plaats naam staat er goed op en mijn huisnummer zij heeft er geen adres op gezet dan was misschien ook goed de post zegt zelf dat ze het niet gepost heeft om dat het niet is te controleren is maar nu wil ze wel een disco frondriem sturen als jij hem gestuurd heb dan geef je geen anderen maar deze frondriem heb ik niks aan die heb ik van gekregen van divoza die zijn te klein