Re: Verkeerde postcode ingevuld ik heb nog geen frontriem

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:48

Als ik haar was, zou ik naar aanleiding van dit topic eerlijk gezegd helemaal niets meer naar je opsturen.

Je geeft je postcode verkeerd door waardoor het pakje niet aankomt, vervolgens biedt de verkoopster je aan om gratis een andere frontriem op te sturen. In plaats van je dankbaarheid te tonen (want jouw fout kost de verkoopster nu geld!!), ga je d'r een beetje zitten afzeiken omdat ze niet snel genoeg reageert...

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:49

Nee, en de verkoper wel zeker. Al die moeite doen voor 10 euro.
JIJ hebt de fout gemaakt en daardoor loopt het nu verkeerd. PUNT.

tiny_tiger

Re: Re: Verkeerde postcode ingevuld ik heb nog geen frontriem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 13:51

wat jij zegt

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:52

Ik denk dat je vette pech hebt.

Ik heb ooit een ES pad besteld via Bokt voor 40€.
De verkoper heeft hem naar een verkeerd adres verzonden. Kreeg een T&T maar die kwam stil te liggen.
De post gebeld, maar die konden het pakket alleen terug krijgen via de verkoper want die had hem verzonden.
Volgens de Post lag het pakket op een grote stapel met paketten wier adres niet klopt.
Maar de verkoper liet mij nooit meer wat horen. :(

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:52

Ik ga temmen.. Dit lijkt me toch zeker niet de bedoeling..

Er word hier iemand zwart gemaakt ten onrechte... :n

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 15:08

En wat is het nut?
Dan komt hier een modje herhalen wat iedereen hier al tegen ts heeft gezegd; dat ze geen valse beschuldigingen mag uiten.
Schiet je dus ook niets mee op, overigens is het ook niet de bedoeling dat je het meld als je temt.

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 15:09

Postcode en huisnummer moet je altijd 10x checken voordat het op de post gedaan word, inderdaad kan het naar een heel andere adres gegaan zijn door deze kleine fout.
Ik zet ook altijd de afz erop voor dit soort dingen, nu is het ergens blijven hangen en zal het met de tijd een keer worden weggegooid denk ik ( geen idee wat er met dat soort post gebeurd eigelijk...)
Zaten er genoeg potzegels op? Kan het ook nog zijn, als dan en de postcode niet klopt en de frankering niet dan word het wel erg moeilijk voor ze en bekand het dus op de grote hoop.

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 15:32

capopjekop schreef:
Maar als ze bij het sorteercentrum niet weten welke postcode er bij dat dorp of stad hoort dan wordt hij naar een centraal punt gestuurd. Wat er daar mee gebeurd weet ik eigenlijk niet. Anders wordt hij idd gewoon doorgestuurd met de goede postcode.

Post wat een postbezorger niet kan bestellen, foutief adres, postcode, word idd naar een centraal punt gestuurd. Daar word de post open gemaakt om te kijken of ze een naam, adres kunnen achterhalen waar de post voor bestemd is of dat er een afzender in staat zodat de post retour gezonden kan worden. Wat er met post gebeurt waarbij ze niets kunnen achterhalen geen idee..

Post word in een machine gelezen door middel van de postcode, mocht die fout zijn, dan word pas na het adres gekeken.. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat er heel veel fouten zijn met postcode's. Wij doen met sorteren, post met foutieve postcode's (postcode van bijv a'dam terwijl het adres bijv utrecht aan geeft) aan de kant leggen en die worden na onze dienst "afgeschreven" (doorgestuurd)
Wat ook gebeurt kan zijn is dat de frontriem in een gewone envelop is gedaan, deze envelop in machine gescheurd is en niet meer te achterhalen is voor wie de post/ afzender was.

Verder vind ik ook niet netjes dat je de verkoper zo zwart maakt, terwijl ze je ondanks dat het niet haar schuld is, je toch een andere frontriem aanbied.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 16:26

Ja ik werk ook bij de post, dus het sorteergebeuren is me bekend. Maar ik wist alleen niet wat ze nu met die post doen waar we niets mee kunnen :P

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:36

anneliesdj schreef:
En wat is het nut?
Dan komt hier een modje herhalen wat iedereen hier al tegen ts heeft gezegd; dat ze geen valse beschuldigingen mag uiten.
Schiet je dus ook niets mee op, overigens is het ook niet de bedoeling dat je het meld als je temt.

Wat maakt mij het uit of ik het meld of niet.
In sommige gevallen word een TS erop aangesproken..of het topic gaat dicht/weg.

Dit is gewoon niet netjes..
Er is een keurige oplossing aangeboden.

lutsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:39

Hoi allemaal.

Ik durf mij hier wel te melden.
Het gaat om mij :j
Ik heb al zoveel dingetjes verkocht via Bokt en dat is echt altijd goed gegaan.
Ik heb de frontriem voor 200 % verstuurd daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken!

Ze blijft mij zwart maken en mij zelfs arme ziel te noemen,
Ik ben inderdaad ook druk met mijn werk.

En iemand voor € 10, = op lichten, van mijn leven niet !!!

Ik hoop dat ze er nu mee ophoud en heb de moderators ook ingelicht.

Mvg;

lutsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:42

En ik heb trouwens de mogelijke pogingen gedaan om erachter te komen waar de envelop gebleven kan zijn , zij heeft een postcode in Hilversum doorgegeven kwam ik achter en ze woont in leiden.
Ik vond dit ook een rot situatie :(

Toen de envelop dus nooit aankwam vroeg ik nog eens haar adres en toen gaf ze dus een andere postcode door, ik kan er helaas niet aan doen, jammer dat ze zo de verhalen rond bazuint :o

Groetjes;

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:49

Lutsje, goed dat je jezelf meld.
Belachelijke zaak dit..

Hopelijk stopt dit snel. :)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:50

Je krijgt geen antwoord, omdat de verkoper het blijkbaar druk heeft, wat ze nog aangeeft ook.
Grote kans dat je frontriem verloren is gegaan in de post, gezien de postcode niet klopt.
Ik vind de verkoper toch met een zeer nette oplossing komen hoor.
Ik moet zeggen dat ik je nogal kortzichtig vindt, jij maakt een fout door de verkeerde postcode op te geven,
de verkoper doet haar best om met een passende oplossing te komen en jij maakt er van dat je opgelicht bent? :?
Sorry, maar ik vind dat jij hier degene bent die hier zélf verantwoordelijk voor is, niet de verkoper of het postbedrijf.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:52

Zonde dat je af en toe dit soort kopers er tussen hebt zitten lutsje, volgens mij valt je niets te verwijten.
Ik heb iig getemt op het feit dat ze emails openbaar maakt.

Dit lijkt me de verantwoordelijkheid van de ts, verkeerd adres aangegeven. Als je de zekerheid wilt hebben dat iets verstuurd is moet je het doen via pakketpost. Niet voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten...

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:03

lutsje schreef:
En ik heb trouwens de mogelijke pogingen gedaan om erachter te komen waar de envelop gebleven kan zijn , zij heeft een postcode in Hilversum doorgegeven kwam ik achter en ze woont in leiden.

De foute postcode bestaat dus wel, in tegenstelling tot wat ts zegt?
Ts moet zien dat ze komt te weten wie er op dat adres wonen, dan kan ze daarheen bellen of er ene pakketje ligt.

tiny_tiger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 18:06

anneliesdj schreef:
lutsje schreef:

Ts moet zien dat ze komt te weten wie er op dat adres wonen, dan kan ze daarheen bellen of er ene pakketje ligt.

hoe kan jij dat nou zege je weet niet eens mijn postcode

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:08

Lutsje weet jou postcode en heeft poging gedaan tot het uitzoeken waar de frontriem mogelijk heen gestuurd is. De postcode die jij hebt doorgegeven blijkt dus een postcode in Hilversum te zijn, terwijl jij in Leiden woont.
Dit terwijl jij eerder zei, dat de postcode niet bestaat wat dus wel het geval blijkt te zijn.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:10

Tiny_tiger, je verhaal begint steeds warriger te worden!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:14

Volgens mij is tiny_tiger nog vrij jong...

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:16

tiny_tiger schreef:
anneliesdj schreef:

hoe kan jij dat nou zege je weet niet eens mijn postcode

Zij heeft jouw pakketje verzonden en heeft opgezocht naar welke postcode hij is gegaan en die bestaat dus blijkbaar wel. Jij zei eerder in dit topic dat die postcode niet bestond?

TS; hoe oud ben je? Kunnen je ouders je niet helpen hiermee?

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:18

Volgens mij had TinyTiger gehoopt hier een slaatje uit te kunnen slaan maar helaas zijn de meeste Bokkers slimmer dan dat. :P

tiny_tiger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 18:19

dat heb ik ook maar zij kan zo veel maar laat ze het maar houden als ze blij mee is

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:21

tiny_tiger schreef:
dat heb ik ook maar zij kan zo veel maar laat ze het maar houden als ze blij mee is

Je hebt je slaatje eruit kunnen slaan?
Reageer je daar nou op?

We zoeken mee naar een oplossing..
Tevens is die oplossing er al... een gratis glitterfrontriem..
Stuur dan wel je goede postcode :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:22

tiny_tiger schreef:
nee mijn plaats naam staat er goed op en mijn huisnummer zij heeft er geen adres op gezet dan was misschien ook goed de post zegt zelf dat ze het niet gepost heeft om dat het niet is te controleren is maar nu wil ze wel een disco frondriem sturen als jij hem gestuurd heb dan geef je geen anderen maar deze frondriem heb ik niks aan die heb ik van gekregen van divoza die zijn te klein

Dus JIJ maakt een fout, de verkopende partij wil jou daarin tegemoet komen door een alsnog/een tweede frontriem op te sturen en nu twijfel jij vervolgens of zij wel de waarheid spreekt?

Vreemd verhaal.