Vraag aan alle mensen die het 'snuffelen' missen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Re: Vraag aan alle mensen die het 'snuffelen' missen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 12:33

Nieuw gebruikt werkt ook al niet meer, er zijn ook commercielen die status gebruikt aanklikken voor nieuwe producten.

Wat ik mis aan snuffelen, de gecombineerde advertenties waarbij je bij een gebruiker misschien meer dingen gecombineerd kunt kopen. De ergernis van de commercielen waar je niet omheen kunt komen helaas. Het voor verschillende dingen meer categorien moet aanklikken. De kille marktplaats uitstraling nodigt mij niet uit om lang te blijven hangen, ik kom daarom ook niet op marktplaats. Door de gigantische hoeveelheid categorien ben ik het overzicht zo kwijt en blijf daarom niet verder kijken. Alleen moet je helaas in deze vorm wel zoveel categorien hebben.

Nee voor mij een hele achteruitgang helaas.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 12:38

Eens met Karuna. Ik vind het ook een achteruitgang.
Een scheiding tussen particulier en commercieel zou al iets helpen, maar vergeleken met hoe het ooit was vind ik de nieuwe markt erg treurig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 12:40

Het aantal bezoekers is er ook nog steeds niet beter op geworden, dus wat mensen af en toe schreven dat het misschien alleen "wennen" zou zijn, is helaas niet het geval.
Er is een permanente groep die er gewoon niet meer komt.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 12:42

Wat ik ontzettend jammer vind, is dat nu verenigingen die een wedstrijd aankondigen ook op de markt verdwijnen. En dat is toch niet helemaal de juiste plek ben ik bang. Waar ik vorig jaar binnen een mum van tijd aan 1000 kijkers zat heb ik er nu na een dag maar 35.......

Mensen gaan niet zoeken naar zo'n evenement op de markt, dat moet je per ongeluk tegen het lijf lopen op bokt, of kunnen vinden in een lijst met allemaal aankondigingen van evenementen!

Echt heel jammer.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 12:54

DL_ schreef:
...dat is toch niet helemaal de juiste plek ben ik bang....

Nee maar ja, dat is het voor niemand niet.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 13:15

ik zat voorheen elke dag wel een behoorlijke tijd op EA, nu bijna niet. Ik vind advertenties plaatsen behoorlijk irritant, aangezien alles apart moet. Op EA kon je gewoon één advertentie maken. Zo kon je ook gewoon zien wat een persoon allemaal te koop had.
Wat betreft het snuffelen vind ik het vervelend dat alles opgedeeld is in categorieen en ook voor mezelf: wilde van de week mijn champage wedstrijdset aanbieden. Voorheen zou ik dat in zij geheel hebben kunnen doen, nu moest ik splitsen in handschoenen, plastron, dekje, bandages etc. Normaal had dit bij alles voor ruiters kunnen staan, samen met jasje en shirt.
Bovendien verkoop ik nog niet de helft en worden advertenties minder vaak bekeken. 50 keer in een week tegen 500 keer op een dag.
Bovendien vind ik de markt niet gezellig. ik kan wel snuffelen, maar niet meer op een onderdeel (bv alles voor paarden) als ik nu snuffel op alles krijg ik ook commerciele advertenties, advertenties over paarden en pony's etc

voor te snuffelen zou ik het dus handig vinden als de oude categorien tereugkomen, dus EA paarden, EA ruiters etc en dan evt opgedeeld in de huidige categorieen die er nu zijn.
Dus dat je alles kunt zien in de categorie dingen voor paarden, dus alle dekjes, bandages, dekens etc, maar dat je ook nog steeds apart kunt zoeken. Weet niet of het heel duidelijk is, anders hoor ik het wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 13:18

Ik ben op zich inmiddels wel "gewend" aan 't feit dat het nu categoriën zijn.
En ik snap die keuze nu ook wel.

Maar qua bezoekers aantallen blijft 't helaas nog steeds dramatisch.....

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 13:31

Ook ik was een fanatieke kijker op de EA. Dat gewoon ''ff'' kijken doe je niet meer.. heel erg jammer idd. Ik vind het gewoon niet fijn kijken op de markt. Het zou makkelijker misschien zijn geweest als je aan kon vinken in welke provincie je wilt zoeken op de EA dat je die mogelijkheid hebt.. maar ook gewoon door heel nederland kan. Ik weet niet of het haalbaar is. Nee, markt is het voor mij niet :n

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 13:34

Ik vind het wel veel fijner. Eerst kon je 25 pagina's doorzoeken en dat had je nog niks interessants gezien. Nu een hoofdstel of zadel. Hoppa mooi onder elkaar, inch maat invullen en alles. Ideaal. Zelfde geld voor een ras zoeken. Ik vind dit echt ideaal!!

Je snuffelt indd minder, maar dat is ook beter voor mijn portemonee :')

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 11:59

Ik zou graag het commerciele gedeelte terug zien.

Citaat:
Ik vind advertenties plaatsen behoorlijk irritant, aangezien alles apart moet. Op EA kon je gewoon één advertentie maken.

Mee eens , er is wel een knop 'alle advertenties' , maar toch kijkt t niet lekker.

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 12:44

Sinds het bestaan van de markt heb ik zowel als particulier als commercieel nog niks verkocht. Voorheen liep het allemaal veel beter en kreeg je tenminste nog reacties. Nu eigenlijk helemaal niks. Ik ben er vanuit beide posities ABSOLUUT niet blij mee. Het heeft mij echt een behoorlijk stuk omzet gekost.

Zelf kijk ik ook niet meer op de markt. Bij EA deed ik dat wel dagelijks. Heerlijk even kijken of er iets van je gading tussen stond.

Wordt er vanuit de Mods nog wat gedaan met de opmerkingen die hier geplaatst worden?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 13:03

Als het goed is zouden de Mods dit topic volgen, ze hebben het immers zelf geopend... Maar ik hoop dat er ook daadwerkelijk wat mee gedaan gaat worden, want net als jij loop ik een hoop bezoekers en omzet mis.

Ook privé krijg ik geen reacties op advertenties, ik heb laatst maar besloten om een deel van mijn paardenspul aan De Paardenkamp te doneren voor de rommelmarkt die ze 2x per jaar organiseren. Daar krijgen ze tenminste nog een leuke prijs voor de spullen en doen ze gelijk wat nuttigs met het geld. Maar blijf het balen vinden...