Femke schreef:EA... Zonder twijfel. Heb vandaag in een ander topic nog een stuk geschreven over hoe ik echt merkbaar honderden euro's misloop sinds EA de boktmarkt is geworden. Ik heb sindsdien niet 1 boek meer verkocht via bokt, terwijl dat er altijd wel meerdere tot enkele tientallen per week waren. Kost me dus behoorlijk wat inkomsten, dit nieuwe systeem. En ik baal daar, zachtjes gezegd, ontzettend van.
Wat me wel opvalt is dat veel "zoekende" mensen de nieuwe boktmarkt fijn vinden.
Maar juist de "verkopende" mensen meestal juist de voorkeur geven aan EA, omdat ze via de boktmarkt nauwelijks meer kunnen verkopen. Terwijl verkoop nou juist het énige doel van een ea/markt is. Het bereikt z'n doel op dit moment gewoon niet.
Mensen bezoeken advertenties ook nauwelijks meer...
Waar ik vroeger op EA binnen enkele dagen aan meerdere honderden views kwam, heb ik nu op m'n advertentie na een hele week pas 18 views. En 0 reacties... Sowieso, sinds de komst van boktmarkt heb ik NIET 1 reactie meer gekregen op welke advertentie dan ook. Helemaal niets.
ik ben het hier wel mee eens op de EA had ik ook veel meer reacties etc. t is nu wel overzichterlijker,maar vond de EA ook fijner,dit kon ook via mijn mobiel waar ik tegenwoordig meer op zit dan op de computer , en de markt moet ik echt op de computer doen!
dus ik stem ook op EA