Als jij mocht kiezen: EA of Bokt Markt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

aerdenhout1

Re: Als jij mocht kiezen: EA of Bokt Markt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 16:57

BAAAAAART... we willen gewoon de oude versie terug!!!!
TOE NOU!!
Waarom niet vraag ik me af!?
Wat weer houd je om de oude situatie terug te draaien? Bijna iedereen vond dat veel plezieriger!
Veel meer bokt inderdaad en misschien meer werk voor jullie om het bij te houden, maar veel leuker om even in te snuffelen voor ons bokkers!

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 10:33

Citaat:
BAAAAAART... we willen gewoon de oude versie terug!!!!
TOE NOU!!

Hear hear !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 12:34

_Jorien_ schreef:
EA vond ik leuker. Je ging sneller dingen bekijken/kopen wat je eigenlijk helemaal niet nodig hebt. Plus gaf iets meer het gevoel van 'gezelligheid'.
De Markt vind ik wel weer makkelijker als je iets specifieks zoekt. Nadeel is wel, als je iets plaatst, het zakt heel snel naar beneden.

Nu ik er even aan gewend ben, ga ik toch voor de Bokt Markt. Vindt alleen wel jammer dat je mobiel niet kunt reageren in de advertentie zelf.

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 12:38

Tieneke schreef:
Markt.

Jaren hebben bokkers met EA gemerkt en net zoals bij alle andere grote aanpassingen, is er enige tijd voor nodig om aan het nieuwe systeem te wennen. Dat is al-tijd zo geweest en zal nu ook weer zo zijn. Als je over een jaar of 2 voorstelt om terug naar het EA-forumsysteem te gaan, dan durf ik er voor te wedden dat men het dan niet meer ziet zitten.

Dat is helemaal waar.
Even doorbijten dus zou ik zeggen :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 12:43

Hier ook nog steeds absoluut geen verbeteringen.
Er wordt nog steeds helemaal niet gereageerd op m'n advertenties...
Verkoop is nog steeds op 0 blijven hangen (ipv tientallen bestellingen per WEEK op EA-CO) sinds de boktmarkt er is.

Het enige fijne dat ik op boktmarkt ben tegen gekomen, is ons nieuwe hondje.
Maar die had ik op EA ook wel gevonden natuurlijk _O-

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 12:46

Ik vind EA ook fijner, daar scrolde je makkelijker langs allerlei advertenties, en keek je vaker advertenties ook al had je niks nodig. Nu worden sommige advertenties nooit bekeken...

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 12:50

ik vond de ea zoals het vroeger ging fijn.
dat je je bod deed in het topic en dan kon je precies zien hoe het ging en waar je overheen moet bieden.
dat alles via pb werd was het makkelijk om te zeggen ja maar ik heb al een bod van 20 euro bijv terwijl dat ook gelogen kan zijn.

Ladyson_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 13:19

Huuuhh ik sta echt verbaasd over de reacties! Ik ben juist erg blij met Markt, ik kan eindelijk is iets vinden als ik wat wil kopen. En met de luxe om op km te zoeken is ook erg prettig in de zoektocht naar een verzorgster.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 19:27

Hier ook nog steeds heel erg heimwee, sinds de markt er is spullen te koop gezet, inmiddels wel 2 evan verkocht :+

Terwijl op EA eigenlijk alles binnen 3 weken wel weg was, zonde dat EA een afgesloten hoofdstuk is voor bokt..

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:15

Het was misschien een mooi idee, maar nee, ik ben er totaal niet blij mee. Ik kijk zelf nooit naar de advertenties, terwijl ik het bij EA echt leuk vond om in topics te neuzen.

Plaatsen doe ik nog wel af en toe, maar meer met het idee 'niet geschoten is nooit raak'. Sinds de Markt heb ik niets verkocht, terwijl ik bij EA niet kon wachten totdat ik weer m'n wekelijkse advertentie mocht plaatsen en ik behoorlijk goed verkocht.

Ik vraag me ook echt af waarom er nu nog tijd wordt geinvesteerd in een systeem waar naar mijn idee het gros ontevreden over is.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:24

Ook Bokt maakt wel eens missers... ik probeer alleen te begrijpen waarom de Markt er nog is, terwijl het toch overduidelijk is dat er een zeer grote meerderheid niet tevreden over is...

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:40

Omdat Bokt geen democratie is. We denken misschien wel dat er rekening met de gebruikers gehouden wordt, maar dat is alleen als dat in de lijn van het beheer ligt. Als puntje bij paaltje komt hebben we geen drol inspraak, zo simpel ligt het.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:41

Dat blijkt Remy...

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:44

Ik kan maar niet wennen aan de bokt markt, heb liever EA weer terug..

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:52

Ik weet het niet..Voor de koper is het heel fijn dat je gerichter kan zoeken, bijv. het zoeken op km afstand is echt een aanvulling, net als de foto van het product oid die je al ziet voor je de advertentie opent.
Nadeel vind ik wel dat ik niet meer de topics kan door scrollen naar leuke 'impuls aankopen' en dat is denk ik meteen het nadeel waar de verkopende partij mee te maken heeft.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:57

Bokt Markt is ideaal voor iets specifieks, maar ik mis het gezellige van EA...
Alleen was EA wel slechter voor mn portemonnee.. :')

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 16:04

Ik ben echt blij met de Markt, ik vind het makkelijk om in de buurt iets te kopen opdat ik het dan ook zelf kan ophalen en zien.

Daarnaast zoekt het veel sneller en heb je niet de problemen bij een advertentie met de titel "koopje" (dus dat je geen flauw idee hebt wat er uberhaubt te koop wordt aangeboden)

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:34

Dus nog een keer een oproep... De oude versie terug graag.
Dit is zo... niet bokt!!
Juist de reactie 's waren leuk om te lezen en dat was dan weer een stimulans om b.v te bieden op bepaalde producten.

lovemeintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:41

hier ook iemand die EA mist.
vond het altijd leuk om te scrollen langs de advertentie,s
nu word er haast niets meer bekeken of verkocht.

cellibelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:03

Iejoorr schreef:
Ik vind EA ook fijner, daar scrolde je makkelijker langs allerlei advertenties, en keek je vaker advertenties ook al had je niks nodig. Nu worden sommige advertenties nooit bekeken...

Idem :D

laura123456

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 18:33

Het was goed bedoelt de boktmarkt , maar ik mis eenmaal andermaal echt. het unieke van bokt! gewoon lekker heel de middag doorscrollen tussen allerlei advertenties en het was zo handig je kon meerdere dingen zien in 1 advertentie in plaats van allemaal in verschillende advertenties. Ook kwam je vaak spullen tegen die je niet percé nodig had maar wel handig waren. Nu kijk ik best nog wel eens op de boktmarkt maar altijd maar op hetzelfde namelijk de dekjes en de setjes maar nu verkoop je ook veel minder en ik ga ook minder snel iets kopen. Zelfs met de vele verbeteringen die er komen bij de boktmarkt denk ik toch dat ik eenmaal andermaal ga missen. Nu lijkt het op marktplaats etc , nee ik zou HEEL graag eenmaal andermaal terugwillen :)) _/-\o_

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:41

Ik begin steeds meer heimwee te krijgen... Ik heb nog steeds geen reacties gehad op advertenties op de Markt. Eerst dacht ik; dat zal wel komen. Maar inmiddels zet ik er niet eens meer nieuwe advertenties op. Ik heb echt zoiets van laat maar. Er komen toch geen bezoekers.

Ik vind het erg jammer dat het concept niet aanslaat, ondanks dat er heeeeel erg veel werk in zit. Eigenlijk zou het oude EA terug moeten komen, ook geintegreerd in het forum, maar dan dat je wel diverse opties kunt aanvinken als je bijvoorbeeld je paard verkoopt (stokmaat, klasse, discipline etc.). Dan kun je ook nog lekker snuffelen, maar ook wat makkelijker zoeken.

laura123456

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 23:18

het idee van SSDesign vind ik wel goed :)) gewoon de oude eenmaal andermaal lekker rondkijken en toch soms iets specifieker kunnen zoeken :)

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 12:10

Jaaaaaa, graag de oude versie terug. Ik heb er nu een advertentie op gezet, maar qua reacties is het echt beroerd.

Maar we zullen helaas wel niet terug gaan naar de oude versie. Dan misschien deze versie maar goed updaten. Oude advertenties moeten na een bepaalde periode gewoon verwijderd worden. Mensen vergeten om hun advertenties te verwijderen als ze het verkocht hebben. Dit levert echt irritatie op. Verder heb ik gereageerd op een paar advertenties omdat ik naar iets specifieks opzoek ben. Maar reactie terug krijgen is echt minimaal. Mensen voelen zich volgens mij veel minder verbonden met de Markt dan met EA. Dus ik ga maar weer op marktplaats neuzen.

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 11:21

Ik vond de EA leuker :j