Als jij mocht kiezen: EA of Bokt Markt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:05

Marga: kan jij misschien vertellen of er uberhaupt nog aandacht is voor het feit dat de markt duidelijk niet zo gewaardeerd wordt, of heeft het beheer besloten om alle negatieve ervaringen van gebruikers eenvoudig naast zich neer te leggen?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:10

Het team en dus ook het beheer legt nooit zomaar iets naast zich neer. Er wordt zeker gekeken naar de meningen van de gebruikers.

Shellyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 23:51

Dat er naar gekeken word wil ik best aannemen, maar word er ook naar gehandeld? Zo te zien en horen niet.

Tuc

Re: Als jij mocht kiezen: EA of Bokt Markt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 23:57

Voor mij zeker de bokt markt.
Ik vind het fijn om te kunnen selecteren op bepaalde zoektermen.
EA was gewoon een 'lijst' met advertenties waar constant nieuwe bij kwamen en er eigenlijk geen structuur was.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 23:59

Vind de bokt-markt echt 3000 x niks :n

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 00:05

Zoals meerdere bokkers hier, keek ik ook bij het EA om even te snuffelen. Bokt Markt bezoek ik eigenlijk nooit.. én het is gewoon een namaak marktplaats.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 19:55

Shellyke schreef:
Dat er naar gekeken word wil ik best aannemen, maar word er ook naar gehandeld? Zo te zien en horen niet.

Als je zou bedoelen dat het oude EA terug zou moeten komen, dan wordt daar inderdaad niet naar gehandeld. Het oude EA komt niet meer terug.
Wel is Bart nog steeds bezig met het verbeteren van de BoktMarkt. Dat gaat stapje voor stapje en helaas ook nog niet zo snel als we zouden willen, maar er wordt zeker aan gewerkt. De suggesties die hier gedaan zijn worden daarin zeker ook meegewogen en indien mogelijk ook uitgevoerd.

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:00

Vind de boktmarkt juist veel overzichtelijker :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:21

Oscar schreef:
Shellyke schreef:

Als je zou bedoelen dat het oude EA terug zou moeten komen, dan wordt daar inderdaad niet naar gehandeld. Het oude EA komt niet meer terug.

Ik zeg: eeuwig zonde.... ;(

sjofaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:50

[/quote]
Ik zeg: eeuwig zonde.... ;([/quote]

sluit ik me bij aan, voor de EA veeeel leuker

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:03

Jammer dat het niet terug komt.
Ik was geen fan van de markt en ben dat nogsteeds niet.
Ik vind het één groot drama.

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:10

Super jammer dat EA niet meer terugkomt,mis het elke dag snuffelen echt.
Ik gebruik BM ook bijna niet,
alleen als ik wat verkoop,maar 9 van de 10 x krijg ik er toch geen reactie op.
Via MP verkoop ik nu ook idd sneller.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 14:43

Ik vind bijzonder jammer dat er geen weg terug meer is. Bokt had iets unieks, iets wat je nergens anders kon vinden. Waar ze ons nu mee opgezadeld hebben is marktplaats in een ander jasje :7

Verbeteren van de boktmarktplaats? Ik ben heel benieuwd naar de verbeteringen die gaan leiden tot meer attentiewaarde want nu is het echt om te huilen... :n Ik begrijp nog steeds niet waarom EA nou zo nodig moest verdwijnen.

Jammer Bokt, gemiste kans om iets unieks te hebben +:)+ , ik denk dat er genoeg mensen zouden zijn geweest (waaronder ikzelf) die best hadden willen betalen voor een advertentie in Commercieel, dat zijn inkomsten die Bokt nu in elk geval niet zal hebben.

Shellyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 19:31

Oscar schreef:
Shellyke schreef:

Wel is Bart nog steeds bezig met het verbeteren van de BoktMarkt. Dat gaat stapje voor stapje en helaas ook nog niet zo snel als we zouden willen, maar er wordt zeker aan gewerkt. De suggesties die hier gedaan zijn worden daarin zeker ook meegewogen en indien mogelijk ook uitgevoerd.

Nog steeds aan het verbeteren, dat meen je niet Oscar! Hij had zich de tijd en moeite kunnen besparen als ik het zo allemaal eens lees.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:44

Bokt Markt is overzichtelijker en fijner als je iets wilt zoeken.
EA daarintegen vond ik veel leuker, daar keek ik nog wel eens voor de gein.
Op de bokt markt kom ik echter nooit.
Als ik moet kiezen, ga ook ik voor EA.

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 19:45

EA alleen heb ik die niet zo lang meegemaakt maar ik vind het wat fijner

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 15:36

Ik denk ook dat 1 van de grootste dingen is dat je geen advertentie's kunt verwijderen.
Ik erger me daar echt aan. Ook 1 van de redenen dat ik geen advertentie's meer plaats.
Ook krijg ik veeeeel minder reactie's.

Eerder verkocht ik weekelijks en soms dagelijks op bokt.
sins boktmarkt er is heb ik nog maar 1 ding verkocht.

Ook moet ik toe geven dat ik er zelf ook niet op kijk. Als je aangeeft wat je wel of niet wil zien krijg je toch alles te zien.

Echt dood zonde

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 15:44

Ik vind bokt-markt ook de grootste flater die bokt ooit heeft uitgevoerd.
Systeem werkt voor geen meter, aantal reacties is naar een 0 punt gedaald, het is irritant dat je advertenties niet helemaal kunt verwijderen en dat je voor ieder product een aparte advertentie moet maken in een bijbehorende rubriek, en erg irritant dat je eerst nog naar EA moet klikken en er van daaruit pas een mini-linkje zichtbaar is.

Hopeloos drama!

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:07

Ik moet tenslotte ook nog toevoegen dat ik amper tot niets kijk.
Ik maak nu nog steeds gebruik van EA om iets op te zoeken, maar steeds minder want nu kunnen er geen nieuwe advertenties geplaatst worden.
Zeker weten super jammer!
Kunnen ze niet gewoon bokt markt én EA doen?
Iedereen happy!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 01:34

ik vind de markt 10x niks :n op de EA keek ik wel is en dan kocht ik toch iets omdat ik het nie echt nodig had maar toch leuk vond :j Nu moet je echt specifiek zoeken op iets en dat wil ik net nee het hele idee en leuke is eraf. Kom er zelde. van mijn mag EA echt per direct terug komen

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 01:39

Absoluut EA,
ik vind het 'mooi' bedacht om een soort marktplaats te maken maar vind het niet leuk/handig.
Heb het wel de tijd gegeven om te wennen maar...
Heb nog wel wat adv geplaatst waar echt géén reacties op kwamen en ook amper bekeken werden.
Ik kijk zelf overigens ook niet meer.

Remy schreef:
Ik vind bijzonder jammer dat er geen weg terug meer is. Bokt had iets unieks, iets wat je nergens anders kon vinden. Waar ze ons nu mee opgezadeld hebben is marktplaats in een ander jasje :7

Verbeteren van de boktmarktplaats? Ik ben heel benieuwd naar de verbeteringen die gaan leiden tot meer attentiewaarde want nu is het echt om te huilen... :n Ik begrijp nog steeds niet waarom EA nou zo nodig moest verdwijnen.

Jammer Bokt, gemiste kans om iets unieks te hebben +:)+ , ik denk dat er genoeg mensen zouden zijn geweest (waaronder ikzelf) die best hadden willen betalen voor een advertentie in Commercieel, dat zijn inkomsten die Bokt nu in elk geval niet zal hebben.

I totally agree, ik snap ook niet zo goed waarom het niet gewoon terug kan komen?
Als er gekeken wordt naar de reacties..

CassieUltra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 02:12

EA!

ironic__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 10:07

E.A zonder twijfel

trishvm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 22:26

Pinda_Dipje schreef:
Ik vind bokt-markt ook de grootste flater die bokt ooit heeft uitgevoerd.
Systeem werkt voor geen meter, aantal reacties is naar een 0 punt gedaald, het is irritant dat je advertenties niet helemaal kunt verwijderen en dat je voor ieder product een aparte advertentie moet maken in een bijbehorende rubriek, en erg irritant dat je eerst nog naar EA moet klikken en er van daaruit pas een mini-linkje zichtbaar is.

Hopeloos drama!

sluit mij hier helemaal bij aan......kijk eigenlijk nooit op bokt markt,en op EA elke dag.ik kocht en verkocht toen ook,nu niet meer,vindt er niets meer aan!!!

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 16:45

EA, maar dan wel met een zoekfunctie.
Ik mis het tegen elkaar opbieden ;-)