Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shellyke schreef:Dat er naar gekeken word wil ik best aannemen, maar word er ook naar gehandeld? Zo te zien en horen niet.
Oscar schreef:Shellyke schreef:Dat er naar gekeken word wil ik best aannemen, maar word er ook naar gehandeld? Zo te zien en horen niet.
Als je zou bedoelen dat het oude EA terug zou moeten komen, dan wordt daar inderdaad niet naar gehandeld. Het oude EA komt niet meer terug.
Wel is Bart nog steeds bezig met het verbeteren van de BoktMarkt. Dat gaat stapje voor stapje en helaas ook nog niet zo snel als we zouden willen, maar er wordt zeker aan gewerkt. De suggesties die hier gedaan zijn worden daarin zeker ook meegewogen en indien mogelijk ook uitgevoerd.
Remy schreef:Ik vind bijzonder jammer dat er geen weg terug meer is. Bokt had iets unieks, iets wat je nergens anders kon vinden. Waar ze ons nu mee opgezadeld hebben is marktplaats in een ander jasje![]()
Verbeteren van de boktmarktplaats? Ik ben heel benieuwd naar de verbeteringen die gaan leiden tot meer attentiewaarde want nu is het echt om te huilen...Ik begrijp nog steeds niet waarom EA nou zo nodig moest verdwijnen.
Jammer Bokt, gemiste kans om iets unieks te hebben, ik denk dat er genoeg mensen zouden zijn geweest (waaronder ikzelf) die best hadden willen betalen voor een advertentie in Commercieel, dat zijn inkomsten die Bokt nu in elk geval niet zal hebben.
Pinda_Dipje schreef:Ik vind bokt-markt ook de grootste flater die bokt ooit heeft uitgevoerd.
Systeem werkt voor geen meter, aantal reacties is naar een 0 punt gedaald, het is irritant dat je advertenties niet helemaal kunt verwijderen en dat je voor ieder product een aparte advertentie moet maken in een bijbehorende rubriek, en erg irritant dat je eerst nog naar EA moet klikken en er van daaruit pas een mini-linkje zichtbaar is.
Hopeloos drama!