Als jij mocht kiezen: EA of Bokt Markt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 13:18

Jannepauli schreef:
Ik snap het niet.. op de Bokt Markt kun je toch ook 'snuffelen' als je daarmee tenminste bedoeld dat je dagelijks even door de (nieuwe en oude) advertenties met aanbiedingen wil kijken?
Correct me if I'm wrong:

Boven in je scherm staat met grote letters "MARKT" - als je daarop klikt kom je op de marktpagina. Ietsje naar beneden staat een keuze vakje met "Aangeboden". Klik dat vervolgens aan, scroll naar beneden en voilà: je kunt eindeloos advertenties bekijken, zonder dat deze in categorieën zijn verdeeld. . Makkelijk zat lijkt me.
Hetzelfde geldt als je de "Te koop gevraagd" advertenties wil bekijken.

dit had ik allang door, maar vind ik juist irritant. Op het oude EA kon je eerst een categorie klikken, bv alles voor ruiters, alles voor paarden, paarden/ pony's, commercieel etc. Nu krijg je alle categorieen door elkaar en als ik op paardenspullen wil zoeken heb ik geen enkele behoefte aan advertenties van bijrijders op paarden te koop ertussendoor

ik stem voor het oude EA

Elma_

Re: Als jij mocht kiezen: EA of Bokt Markt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 13:21

Zou hier niet een poll bij moeten staan? Of wordt er verder niks mee gedaan

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 13:40

lonnie schreef:
Jannepauli schreef:
Ik snap het niet.. op de Bokt Markt kun je toch ook 'snuffelen' als je daarmee tenminste bedoeld dat je dagelijks even door de (nieuwe en oude) advertenties met aanbiedingen wil kijken?
Correct me if I'm wrong:

Boven in je scherm staat met grote letters "MARKT" - als je daarop klikt kom je op de marktpagina. Ietsje naar beneden staat een keuze vakje met "Aangeboden". Klik dat vervolgens aan, scroll naar beneden en voilà: je kunt eindeloos advertenties bekijken, zonder dat deze in categorieën zijn verdeeld. . Makkelijk zat lijkt me.

dit had ik allang door, maar vind ik juist irritant. Op het oude EA kon je eerst een categorie klikken, bv alles voor ruiters, alles voor paarden, paarden/ pony's, commercieel etc. Nu krijg je alle categorieen door elkaar en als ik op paardenspullen wil zoeken heb ik geen enkele behoefte aan advertenties van bijrijders op paarden te koop ertussendoor

ik stem voor het oude EA

Dan druk je toch op harnachement? Zie je van alles van dekens tot zadels. Ik begrijp het probleem niet zo? Bokt markt is zo duidelijk.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 13:43

Bokt markt
vind het veel handiger met fotos.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 14:45

lonnie schreef:
Jannepauli schreef:
Correct me if I'm wrong:

ik stem voor het oude EA

Nou dan moet je toch beter kijken want als je het niet allemaal door elkaar wilt zien, dan klik je toch een van de categorieën aan die je wilt bekijken?
Het is allemaal keurig per rubriek ingedeeld.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-12 16:52

Elma_ schreef:

Daar hebben we het inderdaad over gehad, maar ze doen helaas niets met een poll. We kunnen hoog en laag springen, maar EA zal niet meer terug komen. -O-

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 23:37

;(
joyce2 schreef:
Elma_ schreef:

Daar hebben we het inderdaad over gehad, maar ze doen helaas niets met een poll. We kunnen hoog en laag springen, maar EA zal niet meer terug komen. -O-

Emil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 23:39

EA :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 09:27

Voor mij ook nog steeds EA helaas. Ik had gehoopt dat de markt zou wennen, en heb het geprobeerd, maar kijk er nooit op. In tegenstelling tot EA.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 09:28

Dan heeft dit hele topic dus geen nut :')

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 10:27

Nee EA zal echt niet terugkomen in de oude vorm. Maar Bart zal heus wel rekening houden met de wensen die hier geuit worden en de Bokt Markt mogelijk daarop aanpassen. Het is immers 'work in progress'.

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 11:28

Voor mij ook nog steeds EA .
Ik had gehoopt dat de markt zou wennen, en heb het geprobeerd ,
maar ik voel me er niet "thuis" , het kijkt/snuffelt niet lekker .

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-12 11:29

Ik heb dit topic geopend om te kijken hoeveel mensen op bokt EA misten. Ik ben zelf namelijk niet zo happy met de markt, maar ik vroeg me af of ik de enige was, of dat meer mensen dat vinden. Ik wou bij het openen van dit topic een Poll toevoegen, maar dat was helaas mis gegaan en eer dat ik dat door had kon ik het al niet meer veranderen. Toen heb ik gevraagd of er nog een Poll bij gezet kon worden, maar dat wilden ze niet doen omdat de uitslag toch niets uit zou maken, omdat de Markt sowieso blijft.

Stiekem heb ik ergens nog hoop dat EA terug komt omdat de meerderheid overduidelijk EA verkiest boven de markt. You don't know what you've got untill it's gone is hier denk ik wel van toepassing ;) Maar goed, de mods zijn duidelijk, EA gaat sowieso niet terug komen. Maar wellicht dat de Markt wat meer in EA veranderd kan worden. Daarom is er een topic aangemaakt voor de mensen die graag mee willen denken over het verbeteren van de markt: [MZ] Vraag aan alle mensen die het 'snuffelen' missen

Dus ik zou zeggen, plaats daar je verbeterpunten!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 11:30

En 10 mensen die je advertentie bekijken... in het verleden op EA hadden we het over honderden.
Commercieel iets aanbieden heeft totaal geen nut meer.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-12 11:31

IK doe het idd ook niet meer, dingen commercieel aanbieden... Zonde van mijn tijd, kan ik het beter ergens anders aan besteden!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 11:39

Ik zet af en toe nog een losse flodder, maar iets uithalen doet het niet.
Sinds de boktmarkt heb ik serieus NIETS meer verkocht via bokt. Op EA liep het altijd wel redelijk.

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 14:42

Dat komt waarschijnlijk omdat mensen nu meer doelgericht kunnen zoeken en bij fotogravie bijvoorbeeld alles gelijk op een rij zien staan en daar de beste / goedkoopste van uitkiezen. Bij EA was dat wat moeilijker en kocht je misschien wat sneller het eerste het beste. Nu typ ik iets van een bepaald iets in en kan ik de goedkoopste kiezen. Voor jullie misschien wat minder, voor kopers beter. Misschien jezelf toch iets meer verkopen?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:03

De producten en diensten die ik aanbied worden verder niet aangeboden (in de buurt) op bokt.
Via MP krijg ik meer respons, ondanks dat je advertenties daar verzuipen in de enorme hoeveelheid ervan.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-12 15:42

Hier idem, op Marktplaats is veel groter aanbod en toch krijg ik daar meer reacties...

Wat betreft de producten die ik zakelijk verkoop, de dingen die ik aanbied op Bokt worden (voor zover ik tot nu toe heb gezien) niet aangeboden door anderen.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:48

joyce2 schreef:
Elma_ schreef:

Kwalitatief
Uitermate Teleurstellend spijtig dit...

Hilde_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:51

Ik vind Bokt Markt fijn, omdat het zo overzichtelijk is!

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 22:11

Quellian schreef:
En 10 mensen die je advertentie bekijken... in het verleden op EA hadden we het over honderden.
Commercieel iets aanbieden heeft totaal geen nut meer.

mee eens, ik ga ook zoeken naar een ander plekkie op het WWW :roll:

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 22:22

Het grote voordeel van EA vond ik dat de topics tussen de actieve onderwerpen stonden..

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 14:32

Ik vind het heel vervelend die bokt markt.

Eerder verkocht ik dagelijks op bokt. En sommige dagen verkocht ik nog meer via bokt dan via marktplaats.
Nu heb ik wel geteld 1 deken verkocht via bokt. Dit zins dat het bestaat.

Ik moet toe geven dat ik zelf nu ook eigelijk niet meer op bokt markt kijk.
Eerder was ik altijd even aan het snuffelen. Dat vind ik nu helemaal niet leuk meer.....

En dat ik mijn advertentie's niet kan verwijderen vind ik nog wel het meenst vervelend.
Ik ben het hele overzicht kwijt.....

Kortom als je mijn mening vraagt. Snel terug.
Oja wat ik wel een voordeel vind is dat je nu gewoon kunt plaatsen wanneer je wil. Je hoeft geen dagen meer te wachten als je nog een aantal dingen vergeten bent.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 06:54

EA vond ik leuker, helemaal toen je nog overal kon reageren. Markt vind ik makkelijk zoeken, maar waarom worden alle advertentie die gesloten worden toch bewaard? Je krijgt ze wel allemaal te zien als je zoekt, moet dan heel wat pagina's af waarvan toch wel een hele pagina of meer gesloten is.