Als jij mocht kiezen: EA of Bokt Markt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

aisie

Re: Als jij mocht kiezen: EA of Bokt Markt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 17:01

EA vind in persoonlijk veel prettiger. Daar keek ik dagelijks op. Bokt Markt kom ik zelden.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 10:22

Ik kom ook nauwelijks op Bokt Markt (gister toevallig een ad geplaatst). Ik mis EA ook!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 10:38

ik vind ondertussen de markt véél fijner!!! ik kijk vooral bij de menonderdelen en zit dagelijks te snuffelen ook al staat er nog steeds 't zelfde op :') bij EA kon je niet op 1 onderwerp zoeken en kijken, dit is echt een vooruitgang!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:04

EA, op de markt krijg je bijna geen reacties. Ik vind het een gigantische stap terug.
Bij EA liepen advertenties super!

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 15:47

EA, vond het veel fijner werken.

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 15:50

EA vond ik idd ook veel overzichtelijker en fijner! Op de bokt markt kom ik eigenlijk (bijna) niet :n.

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 15:52

EA!

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 15:53

Als de boktmarkt beter geïntegreerd wordt in Bokt dan zou dat denk al een hele verbetering zijn.
Ik vind de bokt markt fijner qua indeling (dus meer onderwerpen) maar vond EA veel fijner werken.

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 21:35

EA vond ik veel prettiger. Makkelijk om even te "snuffelen".
Wat ik wel handig vind van de markt is de optie om te zoeken op postcode.(hoewel dit vaak niet werkt bij mij)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 21:37

Ik krijg echt nul respons op het nieuwe systeem..

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 21:40

Aan de ene kant vind ik de Markt heel fijn, omdat je echt specifiek 1 artikel kan zoeken.
Je kunt selecteren op plaats, soort etc... Erg fijn!
Maar aan de andere kant merk ik dat EA veel meer bezocht werd, en dat adverteren veel beter ging daarop...

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 09:55

moonfish13 schreef:
Ik krijg echt nul respons op het nieuwe systeem..

Inderdaad!!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 09:56

Ik zeg: EA Commercieel terug voor de commerciele aanbieders en de Bokt markt voor alle tweedehands spulletjes :)

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 08:53

Evelli schreef:
Ik zeg: EA Commercieel terug voor de commerciele aanbieders en de Bokt markt voor alle tweedehands spulletjes :)

Als dat zou kunnen...

Ben benieuwd of dit topic nog tot veranderingen gaat leiden.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 08:55

Na even wennen kan ik best door 1 deur met de bokt markt.
Er werken een paar dingen niet helemaal lekker zoals op afstand zoeken enz.
En je moet zelf wat gerichter zoeken, maar ja, verder vind ik het eigenlijk handiger dan de eindeloze paginas EA zonder woonplaatsen :)

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 09:47

Ik snap het niet.. op de Bokt Markt kun je toch ook 'snuffelen' als je daarmee tenminste bedoeld dat je dagelijks even door de (nieuwe en oude) advertenties met aanbiedingen wil kijken?
Correct me if I'm wrong:

Boven in je scherm staat met grote letters "MARKT" - als je daarop klikt kom je op de marktpagina. Ietsje naar beneden staat een keuze vakje met "Aangeboden". Klik dat vervolgens aan, scroll naar beneden en voilà: je kunt eindeloos advertenties bekijken, zonder dat deze in categorieën zijn verdeeld. . Makkelijk zat lijkt me.
Hetzelfde geldt als je de "Te koop gevraagd" advertenties wil bekijken.

Wat is daar nou zo moeilijk aan?

Misschien is het een idee om deze 'gebruiksaanwijzing' op de hoofdpagina van de Markt te vermelden zodat de snuffelaars voortaan weten hoe het moet?

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 09:57

Jannepauli schreef:
Ik snap het niet.. op de Bokt Markt kun je toch ook 'snuffelen' als je daarmee tenminste bedoeld dat je dagelijks even door de (nieuwe en oude) advertenties met aanbiedingen wil kijken?
Correct me if I'm wrong:

Boven in je scherm staat met grote letters "MARKT" - als je daarop klikt kom je op de marktpagina. Ietsje naar beneden staat een keuze vakje met "Aangeboden". Klik dat vervolgens aan, scroll naar beneden en voilà: je kunt eindeloos advertenties bekijken, zonder dat deze in categorieën zijn verdeeld. . Makkelijk zat lijkt me.

Wat is daar nou zo moeilijk aan?

Misschien is het een idee om deze 'gebruiksaanwijzing' op de hoofdpagina van de Markt te vermelden zodat de snuffelaars voortaan weten hoe het moet?

Oh hey dat wist ik niet }:0 :)*

Denk dat dit ook een kwestie is van ''wat de boer nie kent wil ie nie aan wennen'' want ik was in het begin ook een van de hardste neeeeeeeeeeeeee EA terug! Roepers, maar na wat meer rondkijken en dingen gekocht te hebben word het steeds makkelijker :+

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-12 10:02

Toch blijft het jammer dat de advertenties (nog) niet in de lijst met "actieve ondwerperen" naar boven komen. Dat bevordert ook het snuffelen!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 21:19

Evelli schreef:

Waarom eea alleen voor commercielen? Ik vind de bokt markt ook niet prettig werken als partikulier.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 23:19

EA , omdat de advertenties voorbij kwamen in actieve onderwerpen en dan trok het mijn aandacht tenminste

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 19:31

hier ook EA, al is het maar om het minimale aantal posts voor je een ad mag plaatsen en het 'huiselijke' van EA mis ik in de markt zoals hij nu is

belgikske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 20:03

ea vond ik veel fijner.
het was echt bokt en niet comercieel.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 20:06

Allebei.

Bij EA kon je leuk snuffelen en bieden op spullen. Bij de markt moet je specifiek iets zoeken.

(Misschien een idee: Als je de markt aanklikt zie je toch een paar advertenties? Als je die lijst nou langer maakt? )

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 21:23

Ik vind het ook 'vervelend' om nu een Gezocht-advertentie te plaatsen. Vroeger kreeg je daar best veel reactie op, nu helemaal niets.
Oke nu kan je specifiek binnen je eisen zoeken maar het is ook zo dat vroeger op EA- Paard/Pony Gezocht veel mensen reageren die hun paard in de 'stille verkoop' hadden of die wel iets wisten bij kennissen bijvoorbeeld.

Het is dus misschien echt een idee om oa Commercieel maar ook Gezocht weer naar EA te brengen? :)

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 22:16

MyLittleLove schreef:
Allebei.

Bij EA kon je leuk snuffelen en bieden op spullen. Bij de markt moet je specifiek iets zoeken.

(Misschien een idee: Als je de markt aanklikt zie je toch een paar advertenties? Als je die lijst nou langer maakt? )

Zie mijn eerdere post: