Als jij mocht kiezen: EA of Bokt Markt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: Als jij mocht kiezen: EA of Bokt Markt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 10:28

OV is idd een heel goedkoop middel om aan je spullen te komen,. Had ik even niet aan gedacht :D
Maar voor mensen die het gewoon met de auto moeten doen kunnen de benzinekosten flink oplopen.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 10:28

EA, absoluut. Heb het gevoel dat er via EA ook vele male meer verkocht en bekeken werd. (gewoon in de tijd dat je nog kon reageren en alles)
Snap echt niet waarom dat veranderd is.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-12 11:23

Via DHL For You kan je pakketjes laten verzenden voor € 4,95 alleen doet het er 3 tot 5 dagen over voor het van A naar B is. Dus als je het niet erg vind om een paar dagen langer op je spullen te wachten, zou ik via DHL For You laten verzenden. Kan je bijna niet tegenop OV'en of autorijden!

i_risss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 11:26

Als ik pakketjes verzend via DHL kost het altijd 5,95?..

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 11:35

Dan doe je iets niet goed :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-12 11:54

www.dhlforyou.nl Het kan tegenwoordig zelfs al voor 4 euro, als de ontvanger het pakket af wil halen bij een afleverpunt!

i_risss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 18:18

DubbelDun schreef:
Dan doe je iets niet goed :D

Ik denk het ook.. Zal het eens navragen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 05:05

Boktmarkt, vele malen overzichtelijker!

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 05:42

de oude versie vond ik leuk om in te zien, aangezien ik niet op zoek kijk ik niet echt in de huidige form. Als je iets zoekt is de Markt wel heel overzichtelijk en duidelijk.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:06

ik vind bokt markt nu wel overzichtelijker,vooral nu je meteen al een foto van de pony kan zien.
dat scheelt enorm met zoeken.

echter vind ik het maken van een advertentie wel wat ingewikkelder,vooral als je een foto toe wilt voegen dat je die nu van je eigen mappen kan toevoegen.
ik vond het met de code en een foto die je online hebt veel makkelijker..

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 16:11

ik mis EA, met dezelfde reden als de meeste andere; het gevoel dat je advertenties minder bekeken werden.
Ik vind het persoonlijk ook fijner om topics van 1 persoon te zien met allerlei spullen dan dat ik op categorieën moet zoeken. Ook al is dat opzich ook wel weer handig :)

MisticRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 20:40

EA, daar verkocht ik veel meer op! nu verkoop ik enkel iets als iemand echt opzoek is naar iets.. niet meer omdat ze het toevallig tegen kwamen oid. En bij EA kon je veel leuker rond "snuffelen"

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:32

Diertjec schreef:
ik mis EA, met dezelfde reden als de meeste andere; het gevoel dat je advertenties minder bekeken werden.
Ik vind het persoonlijk ook fijner om topics van 1 persoon te zien met allerlei spullen dan dat ik op categorieën moet zoeken. Ook al is dat opzich ook wel weer handig :)

je kunt toch in het profiel van iemand all zijn of haar advertenties bekijken, dan heb je een heel overzichtelijk beeld vind ik

manfredie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:34

markt overzichtelijker...
vervelende blijft alleen dat je niets kunt verwijderen

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 22:47

Ik vond ze allebei fijn, alleen idd zoals iemand ergens in de eerste pagina's zei dat je op EA dingen tegen komt die je anders niet zult zoeken en dat je advertentie dus toch gezien word(dus ook meer kans om iets te verkopen) ook al waren ze er eigenlijk niet naar op zoek . het zou ideaal zijn als je het zelfde had als EA maar je je advertentie evengoed moest indelen in een catogorie en dat de bokkers alsnog specifiek kunnen zoeken (zoals boktmarkt)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 22:54

Bokt markt! Vond EA wel een stuk gezelliger inderdaad, en je kwam inderdaad ook vaak dingen waarvan je dacht 'wat handig!'.

Juicey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:50

EA vond ik zelf persoonlijk veel makkelijker.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:16

Ik blijf ook bij EA, aangezien er nu mensen lid worden om wat te verkopen en dus weinig tot geen berichten gepost hebben. Vind het dan altijd maar spannend, als er wel wat verzonden wordt.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 19:10

Ik vond EA alleen al prettiger omdat je daar uberhaupt iets verkocht.. Ik bemoei me alleen met het "Overige" gedeelte en heb nog geen enkele reactie gehad, terwijl ik op EA eigenlijk altijd alles binnen twee dagen kwijt was. Dan maar op naar Ebay ofzo..

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 16:50

Ik vond EA ook veel beter, daar kreeg je tenminsten wat verkocht en het zoeken vond ik toch makelijker. :)
Trouwens de suggesties bij paarden en pony's het niet doen. ;)

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 16:53

nee,, bokt markt vind ik veel overzichtelijker..

manfredie:

idd, ik vind het stom dat je dat zelf niet meer kunt verwijderen .,,
ik bedoel, ik vind het onzin als iets nog open staat als het toch al verkocht is of niet meer van toepassing is ..

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 20:40

EA absoluut! er zijn dingen op de markt die wat overzichterlijker zijn. Maar EA werkte in mijn ogen veel beter! Je kon er echt een 'eigen' advertentie van maken en je zo onderscheiden van andere fotografen/concurenten maar dit geld ook op de andere gebieden zoals het verkopen van goederen.

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 20:44

Ik vond EA altijd reuze onhandig, al die dingen die ik niet nodig had kwam ik tegen en juist wat ik zocht niet. Maar nu de markt er is mis ik de EA :o

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 16:02

Markt ziet er op zich mooi en overzichtelijk uit maar er komen echt veel minder bezoekers op de advertenties dan voorheen op EA.
:)* Bovendien was EA vindbaar via zoekmachines zoals google, waardoor ook niet bokkers de advertenties konden bezoeken.

Ikzelf verkoop een trektocht vakantie maar tot nu toe ontbreekt de aanduiding vakanties. Ik moet de advertentie onderbrengen onder diensten en dan onder overigen.
De bezoekersaantallen op mijn advertenties zijn drastisch verminderd. Een tiende van wat het was met EA. -O-
In de dagen van de oude EA waren mijn advertenties waarop toen nog gereageerd kon worden ware topics van meerdere pagina's.
Ik moet zeggen dat dàt enorm motiveerde! *\o/*

Bovendien kwam de EA advertentie 'langs' bij nieuwe berichten, op die manier kwam elke advertentie goed onder de aandacht.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 16:58

Zoals ik nu lees is toch de oude versie van adverteren het meest in trek.
Ik kan er met mijn apple ook niet fijn op zoeken. Juist de advertentie's waar je soms dingen tegen komt die je eigenlijk niet zoekt, maakt het leuk.
En niet te vergeten het reageren van de mensen op een advertentie maakte het zo speciaal!
Nu is het zo koud en kil geworden en dat past eigenlijk niet zo heel erg op bokt vind ik.
Dus nogmaals, ik zou heel graag de oude versie weer terug willen! Mond op mond beademing misschien, reincarnatie, of gewoon luisteren naar wat het meren deel van de bokt gebruikers wil?
Misschien een poll heel groot opgezet door Bart en dan eens kijken hoe dat afloopt??
Stel dat 75 % zegt terug naar het oude systeem, dan terug???
Ik ga tegenwoordig eerder naar MP dan dat ik zoek op bokt, en dat is toch niet de bedoeling lijkt mij!!!