Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sofy schreef:Wat mij nog opviel: als ik in mijn omgeving zoek (dus gewoon m'n postcode invullen en op gaan klikken) dan is het mij niet duidelijk hoe de advertenties gesorteerd staan. Volgens de sorteringsopties zouden ze op plaatsingsdatum oplopend moeten staan, maar dat staan ze zeker weten niet. Ik vermoed misschien op afstand ten opzichte van mijn postcode? Maar dan zou het wel fijn zijn als je ze ook op plaatsingsdatum kunt sorteren (en dat lukt mij nu nog niet).
Share schreef:Eerlijk... Doe mij de oude variant maar.. Ik vind het niet fijn werken... Kan de vinger er niet precies opleggen waar het nou aan ligt. Maar ik wordt er ''rommelig'' van in mn hoofd.. Alsof het niet overzichtelijk is..
nientje78 schreef:Share schreef:Eerlijk... Doe mij de oude variant maar.. Ik vind het niet fijn werken... Kan de vinger er niet precies opleggen waar het nou aan ligt. Maar ik wordt er ''rommelig'' van in mn hoofd.. Alsof het niet overzichtelijk is..
Same here,
merk ook dat ik niet meer dagelijks bij markt kijk,terwijl ik dat eerst wel deed (bij EA)
Verder vind ik dat er best veel commercieel geplaatst word.
joyce2 schreef:Ook het aantal views is gigantisch terug gelopen. Als ik kijk naar mijn advertentie op EA van zo'n 4 weken geleden, heb ik 369 views. Kijk ik naar mijn advertentie van ruim 2 weken geleden op Markt, zit ik pas op 19 views... Zo stond bokt ook altijd in mijn top 3 qua bezoekersaantallen die via een link op mijn site gekomen waren, nu staat bokt sinds 1,5 week niet meer in mijn top 3. Jammer!
[naam] schreef:Eerlijk... Doe mij de oude variant maar.. Ik vind het niet fijn werken... Kan de vinger er niet precies opleggen waar het nou aan ligt. Maar ik wordt er ''rommelig'' van in mn hoofd.. Alsof het niet overzichtelijk is..