Ik mis de EA!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:27

Ik weet niet meer wie het was (het kan maar zo zijn dat ik het zelf was :D ) heeft in het begin al een keer een topic geopend waar iedereen zijn gal kon spuwen over de Markt. Op een enkeling na wou iedereen EA terug, maar het Bokt Team gaat daar verder niets mee doen. Ze waren er heel duidelijk in, de Markt heeft de toekomst en EA komt never nooit meer terug. Heel erg jammer, want via EA verkocht ik goed en via de Markt verkoop ik helemaal niets. Ik kijk ook nooit meer op de Markt, terwijl ik wel altijd graag op EA snuffelde als ik wat voorbij zag komen bij de actieve onderwerpen. Ik blijf het jammer vinden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:27

Ea was echt leuk! , markt is heel handig maar EA kon je heerlijk op sneupen..

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:29

Vreselijk die bokt markt. Sinds dat er is, heb ik niets meer gekocht of verkocht via bokt. Vond het leuk om altijd beetje te struinen door de topics op EA, maar dat is nu onmogelijk.

Wat mij betreft 1 van de slechtse veranderingen van bokt..

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:30

Joyce ik zou het ook maar kunnen zijn geweest. Ik heb destijds aan de test van bm meegedaan en vanaf het begin dezelfde klachten gehad. Daar is dus niets aan verandert in de tijd.

Vroeger had je een apart paarden stuk, apart voor verzorgers, paardendingetjes en overigen niet paard gerelateerd. En een stuk op beestenboel waar je je hond of kat oid kon aanbieden.

Geryon

Re: Ik mis de EA!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:31

Ik wil het ook terug <3

Muffin01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:32

fleurtjeuh schreef:
Wat voor mij een hele goede verbetering zou zijn, is dat advertenties verwijderd kunnen worden, of na een x aantal maanden verwijderd worden, tenzij je op een link klinkt om hem te verlengen.
Dan kunnen eindelijk al die oude advertenties eens weg..

+1!

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:34

Ik heb EA maar heel even meegemaakt op mijn vorige account, maar het leek mij ook veel leuker/handiger/beter/sfeervoller, hoe je het wil noemen. :Y) Ik vind dat de Markt zo 'buiten Bokt' is..

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:36

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:38

Ik mis het ook, ik vond het een super sfeer en je kon een advertentie zo opbouwen dat het voor jezelf makkelijk en fijn was. Ik zou het ook graag terug willen

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:40

Ik zou ea en de boktmarkt willen houden haha. Als je een specifiek iets zoekt is dat met ea toch niet fijn? Of dan moet je zoeken op hoofdstel oid in alleen ea?

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:49

Giolli schreef:
Vooral het rondneuzen mis ik, want nu kun je eigenlijk alleen maar iets zoeken waar je op klikt. Bijvoorbeeld hoofdstellen of zadels. Je kunt niet gewoon meer leuk rondkijken en als je iets aanspreekt er op klikken...

Je kunt ook op de zwarte titels erboven klikken, op die manier kun je net zo snuffelen als je op EA deed. :) Als je alle harnachement wil bekijken en niet alleen hoofdstellen of zadels, kan dat op die manier.

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:57

Of ik de EA mis, weet ik nog zo niet. Vind het alleen scheit irritant dat ik ofwel geen reacties krijg als ik in de advertentie een vraag stel/bod plaats ofwel dat 't "ding" al eeuwen verkocht is.

Een soort 'systeem', dat de advertentie er maximaal 3mnd op staat en dat je dmv een link moet verlengen vind ik een zeer goed idee!
Zo is het ook wat opgeruimder, want nu :=

Ook is het volgens mij handig als er een extra kopje komt voor de (web)winkels en hun irritante advertenties :)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:59

Of webwinkels niet toestaan.
Want er zijn er een hoop die alleen registreren om advertenties te maken, en dat vind ik niet kunnen.
Die mogen lekker op MP blijven(al mogen ze van mij daar ook wel weg trouwens...)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:59

Wat ik nog vergeten was is dat me ook erg stoort er veel mensen alleen voor boktmarkt een account aanmaken. Niet alleen commercieel mar ook partikulier. Ook voor de verkoop van niet paardendingen. Zelfs een keer iemand gezien die een hond kwijt moest en daar een account voor aanmaakt. -O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 21:02

Ik zou het een goede oplossing vinden dat ze een minimaal aantal berichten geplaatst moeten hebben, voor ze wat mogen plaatsen.
Net zoals alle anderen nieuw aangemelden, eerst 35 nuttige berichten plaatsen!

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 21:05

Webwinkels niet toestaan is ook een optie ja :+

@karuna: Dat kan misschien opgelost worden door zoveel nuttige berichten te moeten geplaatst hebben?

edit: fleurtjeuh was me voor :+
Laatst bijgewerkt door LOLLYYwood op 14-01-14 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 21:06

Daar is toen ook naar gevraagd in het door joyce genoemde topic en dat is toen juist afgeschaft. En bij eea was er een apart gedeelte commercieel. Die hoefden geen 25 nuttige berichten te plaatsen. De anderen wel.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 21:34

Ik vind sowieso dat mensen die niet Bokker zijn, niets op EEA of de Markt zouden mogen plaatsen. Ik ben al jaaaaren bokker en ben pas sinds 3 jaar webshophouder. Bij het opstarten van mijn shop heb ik heel veel aan Bokt gehad en nog steeds heb ik er veel aan. Toen ik net begon was er ook de vraag of ik enkele van mijn "pronkstukken" op EEA wou plaatsen, omdat mensen erg nieuwsgierig waren en dat heb ik toen ook gedaan. Ik ben geen commerciële spammer (heb zelf echt een hekel aan tig advertenties van 1 adres), maar ik ben trots op mijn shoppie en wil dat ook graag met anderen delen.

Nu vind ik het helemaal niet meer leuk op de Markt, ten eerste verkoop ik niets en het Bokt gevoel mis ik daar. Als ik wil adverteren in die afstandelijke sfeer, doe ik dat liever via andere kanalen.

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 21:38

Ik is het ook. EA was veel beter. Ik heb het idee dat de Markt meer een Dump is geworden. Alles, maar dan ook echt alles is daar te koop!

Jniena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 21:46

Ik mis het ook... ik heb zelf ook het idee dat er minder verkocht wordt en dat ik zelf ook minder koop :j
het is wel overzichtelijker geworden maar zeker niet leuker.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 21:50

Ik vond EA ook altijd super leuk. Lekker snuffelen. Op de markt kijk ik zo goed als niet.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:11

Ik vind de markt ook maar niks, idd ook vooral omdat je door alle commerciële reclames de rest gewoon bijna niet meer ziet. Ik vond EA veel fijner :j

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:16

Ik mis EA ook, kon uren rond snuffelen!
Het verkocht inderdaad ook nog eens beter dan bokt markt.

Cerera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:39

De category "kleding" lijkt momenteel wel een hotfixwebshop... Erg irritant inderdaad. Ik hoef EA niet persee terug, maar please... Doe wat aan die webshops. Ik hoef geen 3 pagina's aan verschillende hotfixpatroontjes te zien, als ik kleding zoek...

Wizz99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:49

Het vooral bijzonder irri dat de advertenties op de markt zo veel te lang blijven staan dat ze helemaal niet meer relevant zijn. Ik heb wel eens iets gezocht en de resultaten waren allemaal meer dan een jaar oud... Denk je 'oh wauw 10 resultaten!' , is de jongste een jaar oud. Dat zou veel beter opgeschoond moeten worden.

Ook als een advertentie gesloten is moet hij gewoon verwijderd worden. Nu zie je 'deze advertentie is gesloten'.... Nou waarom zie ik hem dan nog?