Niet reageren op Bokt Markt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sharona95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 09:09

Ik maak dit inderdaad ook vaak mee! Heel vervelend als ik graag iets wil hebben en maar niks hoor!

Ik heb zelf een advertentie waarin ik op zoek ben naar een wedstrijdjasje, daar heeft al meerdere keren dezelfde persoon gereageerd met een bepaald wedstrijdjasje.. Dan denk ik op een gegeven moment ook: laat maar.. :') heeft in mijn ogen geen zin meer om te reageren (echt 5x waarvan 4x netjes geantwoord).

Zelf reageer ik ook nooit in de advertentie maar via pb, vind dat in de advertentie maar raar!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 09:09

Inderdaad super irritant!
Laatst ook iemand om maten gevraagd. Zowel via pb als later in de advertentie. Geen enkele reactie en ineens gereserveerd -O-

kady, het kan nog korter..... 'vraagprijs'....... }:0 Dat vind ik inderdaad aso. (en ik voel me dan aan de andere kant nog weer een beetje schuldig als ik niet reageer ook :o )

Kady1

Re: Niet reageren op Bokt Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 10:18

Ja in het begin had ik dat ook dat ik me een beetje schuldig voelde en reageerde ik altijd netjes terug. Maar van zulke mensen hoor je 9 van de 10 x uiteindelijk niets meer dus heb ik dat schuld gevoel maar van me afgezet.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 10:43

Ik denk dat de mensen die erg kort zijn en de vraagprijs willen weten vaak gewoon nieuwsgierig zijn wat je vraagt.
Als ik een leuk paard zie waar geen vraagprijs bij staat kun je toch ook nog wel iets leuks sturen dat je het paard erg leuk vind maar dat je graag wil weten of het in je budget past. Dat is toch heel anders.
Als ze alleen zouden sturen "vraagprijs?" dan zou ik ook niets terug sturen denk ik. Beetje moeite doen lijkt me niet zo moeilijk.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Niet reageren op Bokt Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 14:17

Aangezien dit topic al enige tijd stil ligt plaats ik hier een slotje.