Bart, ik heb het gelijk al hij de eerste foto. Of ik krijg deze melding of het duurt eeuwen met laden en daarna loopt Bokt vast. En soms doet die alles in 1x.
Ik had t laatst ook, gebruik je een ad-blocker? Ik kon namelijk ook geen foto's uploaden in een advertentie. Ik heb nu Adblock uitstaan voor bokt, en nu gaat het goed!
Ligt het niet daaraan TS?
SuzanH
Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-13 15:52
Adblocker?
Datjaa
Geplaatst: 03-09-13 16:51
Ja, dat voorkomt dat je overal banners en reclames te zien krijgt, bij Youtube filmpjes bijv, dat je eerst 20 seconden reclame krijgt, voordat je filmpje begint, heeeel irritant Bij Bokt heb ik 'm uitstaan, want het is natuurlijk nadelig voor Bokt (inkomsten van reclames etc.) en ik heb op bokt niet veel last van de reclames.
Het zal na maandag worden dat Bart hier op terug kan komen ivm Horse Event.
WiskyBokjes
Geplaatst: 24-09-13 19:58
Ik wilde net bij google chrome een advertentie plaatsen en kreeg eerst bij de foto uploaden die foutmelding, maar daarna bij het plaatsen zonder foto ook een foutmelding..
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 31-10-13 18:37
Het lijkt erop dat Suzan en WiskyBokjes advertenties hebben kunnen plaatsen in de afgelopen weken. Als er toch nog problemen zijn dan hoor ik het graag. Tot die tijd hier een slotje.