Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_hartje_M schreef:Helaas niet... via ABN is een woonplaats niet nodig, en ik geloof dat ze gewoon een valse naam heeft opgegeven..
ik ben potverdorie 16 jaar, moet keihard werken voor mn geld (niet dat andere dat neit doen hoor) en dan moet me zoiets gebeuren..
Ik hoop dat zij ooit word opgelicht en dan voor een groter bedrag bah
funnyhorses schreef:TS had jij abn?(of die elendeling?)
Als jij abn hebt kun je dit doen,hier staat beschreven hoe je terug kunt boeken.
https://www.abnamro.nl/nl/prive/betalen ... #/?s=0/:S0
_Diesel schreef:Je kunt het geld niet meer terug laten boeken. Zoals al meerdere keren gezegd: alleen bij automatische incasso's. Zou in ieder geval melding maken op mijnpolitie.nl maar verwacht ook daar niet teveel van. Ben vorig jaar voor 175 euro opgelicht en nooit meer wat van gehoord, en ik had alle gegevens van die persoon... Ze doen er helaas niets mee.
_Diesel schreef:Als er meerdere mensen door haar opgelicht zijn, heeft een van hen dan geen IP adres? Misschien te achterhalen via een andere site over internetoplichting, of een ander forum?
@my_precious: dat kan toch ECHT alleen bij een automatische incasso, NIET als je zelf geld hebt overgeschreven.