Eerste indruk van de Bokt Markt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Calanddra

Re: Eerste indruk van de Bokt Markt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:00

Ik zie niks....alleen het oude eenmaal andermaal...

Als je trouwebs al een advertentie hebt gemaakt, moet deze,dan aangepast/opnieuw gemaakt worden voor het nieuwe systeem?

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:02

Marga schreef:
NathalietjeB schreef:
uh ben ik nou de enige die niet ziet wat is er verandert aan?? :') dit was toch altijd al gewoon zo standaart
er staat namelijk bij mij nog steeds e.a met gewoon de koppen te koop paarden etc... :') moet dat dan niet die nieuwe verkoop markt wezen?

Kijk je wel op deze link: http://www.bokt.nl/markt/ ?

Het gaat om deze link. Bart, misschien handig om deze in de OP van de topic te zetten? :)

upendo

Cardy

Nog een aanvulling: als je op de begin pagina komt (dus http://www.bokt.nl/markt/ ), zie je dat sommige advertenties een titel van 3 regels hebben. De 3e regel valt er bij mij uit de donker blauwe balk, terwijl de 1e en 2e regel er wel netjes in staan.

En kan je al zoeken op "gezocht" advertenties en "aangeboden" advertenties?
Laatst bijgewerkt door Cardy op 31-12-11 00:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:03

Oh, ik zie nu dat de middelste 2 categorieën zich bij mij overlappen. Dus die hele rij van sjabrakken en die van rijkleding. Beide rijen overlappen elkaar.
Laatst bijgewerkt door Tellie op 31-12-11 00:05, in het totaal 1 keer bewerkt

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:04

ik vind ook het "gezocht, wikimoderator" plaatje erg storend, zou fijner zijn qua overzicht als het allemaal gewoon links uitgelijnd zou staan qua info, zonder onderbrekingen.

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:07

jeetje dat word wennen zeg (voor mij dan). Ik ben zo gewend aan het systeem dat het nu nog is.
Komt het dan wel weer terug dat je in het topic van de verkoper kan reageren. Zoals hoe het vroeger was dat mis ik enorm. Was zo handig dan kon je zien hoeveel er al op geboden was.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:08

Marga schreef:
NathalietjeB schreef:
uh ben ik nou de enige die niet ziet wat is er verandert aan?? :') dit was toch altijd al gewoon zo standaart
er staat namelijk bij mij nog steeds e.a met gewoon de koppen te koop paarden etc... :') moet dat dan niet die nieuwe verkoop markt wezen?

Kijk je wel op deze link: http://www.bokt.nl/markt/ ?

ho nee over t hoofd gezien sorry ik dacht dat die al verandert was bij e.a maar ziet er super uit zeg

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:08

BartVB schreef:
Als ik kon toveren dan zou het bieden ook al mogelijk zijn :+

Diesel83; biedfunctie komt dus nog. :j

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:10

Ziet er goed uit! Is het mss geen idee om elkaar te "waarderen" na koop/verkoop en zo hopen betrouwbaarheid beter te krijgen? (ebay achtig dus) em dat als je in prijs overeenkomt je beide (koop/verkoper) op "oke" moet klikken en dan men verplicht is aan elkaar? Oid?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:11

Dat is ook nog de bedoeling. :)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:11

Mooi, maar mobiel veel te uitgebreid om te bekijken.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:12

Ik zie dat je telefoonnummers kan plaatsen bij de advertentie. Normaal mag dat niet op bokt en ook niet op het oude EA-systeem. Waarom is die mogelijkheid er nu wel vraag ik me dan af? :P

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:12

Colette ook dat komt nog maar dat werkte in de testfase nog niet goed naar behoren.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:13

Ik mis commercieel? En ook de optie daarbij: prijs. Sommige dingen hebben nou eenmaal een vaste prijs, bijv. van een webwinkel oid.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:13

Hmm, ik vind het niet zo handig dat je't hele menu met rubrieken kwijt raakt als je naar een van de rubrieken gaat. Kan die balk met rubrieken (des noods alleen de hoofdrubrieken) niet aan de zijkant (of vast gezet bovenaan zodat die in beeld blijft) zodat je makkelijker van de ene naar de andere kunt switchen? Nu moet je via het woordje 'Markt' of je backspace terug naar het begin om een andere rubriek te kunnen kiezen.
Vind die indeling van de rubrieken ook niet heel duidelijk en leesbaar, zou daar iets groter lettertype nemen en de hoofdrubrieken iets groter/vetter dan de subrubrieken. Het zou - vind ik - ook duidelijker zijn als alle subrubrieken onder de hoofdrubriek staan en niet over 2 kolommen verdeeld zouden worden, 't ziet er wat warrig uit nu.

En idd.. een duidelijke knop voor Markt is wel handig, nu wist ik niet hoe ik er moest komen aangezien EEA nog het zelfde is. Ik heb in dit topic op de link van Rinske geklikt maar verder is voor iemand die de ontwikkelingen niet gevolgd heeft niet duidelijk waar Markt te vinden is. (Oh, ik zie nu dat wanneer je op Markt bent die link wel bovenin staat maar ben je in't Forum dan dus niet). Maar ik als hier al dat die in de planning zit dus dat zal wel goed komen dan ;)

Vind verder het MP-achtige systeem wel prettig, denk dat dit wel een grote verbetering wordt als 't eenmaal geoptimaliseerd is en draait.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:15

Air schreef:
Ik mis commercieel? En ook de optie daarbij: prijs. Sommige dingen hebben nou eenmaal een vaste prijs, bijv. van een webwinkel oid.

Even kijken bij advertentie plaatsen, daar staan veel meer categorieën dan je op de startpagina ziet staan. :j

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-11 00:16

@Cardy:
- Er wordt gezocht in titel en omschrijving :j
- Als je geen postcode oid ingegeven hebt dan wordt je ook niet gevonden bij zoeken op afstand
- Vormgeving van de advertenties (en van alles eigenlijk) zijn we mee bezig. Plaatsing van de naam van de adverteerder ga ik over nadenken :j

Categorieoverzicht op de hoofdpagina is inderdaad een beetje een rommeltje. Lastig om dat goed te krijgen maar dat verbeteren staat hoog op de verlanglijst :j

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:17

Ik vind het er erg goed uitzien!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:20

Hier ben ik er al aardig mee bekend en moet zeggen ook in t echt werkt het erg makkelijk, snel fotos er bij je kan direct zien of het wat lijkt kwa fotos zo niet kan je direct wijzigen geen voorbeeld meer.

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:22

Ziet er super uit! +:)+

Maar... :')
Bij het openen van de link overlappen een aantal stukken tekst elkaar. Het gaat om de volgende zinnen:
Sjabrakken, pads en onderleggers (2)Beenbescherming en bandages (4)Halsters en touwen
Overlappen:
Ruiter (3)
Rijkleding en jassen (2)Schoenen, chaps en laarzen (1)
Vervoer (1)
Menwagens / sulky's (1)
Diensten (5)

Ik ben een gebruiker van Google Chrome op Windows Home Premium, maar mijn computer zelf is ook niet de koning onder alle computers, dus het zou ook best aan mijn pc zelf kunnen liggen. :)

Dat was eigenlijk het enige waar ik tegen aan liep. Zoals al eerder in mijn post: Het is een hele vooruitgang!

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:24

Geen problemen nog; wilde even zeggen dat het klinkt als een verbetering, maar ik het nog niet kan zien :P

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-11 00:27

Link staat in het welkomtopic :D

Moschino

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:28

-Ik vind het er vreemd uitzien als er geen foto bij een advertentie staat. Ik zou daarvoor een "geen foto" afbeelding plaatsen.
- Jammer dat je niet meerdere foto's tegelijk kunt toevoegen, bijv. via een Java applet.
- Maatvoering klopt niet. Maat XS staat niet gelijk aan maat 34. En XL niet als 46-48 om maar wat voorbeelden te noemen.

Het werkte verder prima bij mij, net een advertentie geplaatst. Hopelijk volgen er snel nog veel meer!

Henniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:29

Ik wou even iets vragen bij mij staat EA er gewoon nog in het rijtje,
en al wil ik na MZ gaan dan zie ik ook alleen maar net als bij FZ dingen die nog niet goed lopen of wat nog mist.
Wel als ik op de link klikte die hier op pagina 1 staat vermeld krijg ik wel de Nieuwe versie van MZ.
Kan iemand mij daar iets meer over vertellen??