Kom ineens dit topic tegen en vond het wel zo netjes te reageren.
Ik heb het redelijk doorgelezen, niet alles onthouden (10 pagina's...)
Maar zie dat er heel veel over mij en mijn advertenties ging. Ook te zien aan de printscreens die gemaakt zijn.
Na aanleiding van dit topic heb ik in februari! een privébericht ontvangen. (ruim 2 maanden na het starten van dit topic)
Hierin stond dat er een nieuwe regel was, en aangegeven dat de sokken waarmee ik adverteerde wel in 1 advertentie konden omdat het alleen verschillende kleuren betrof.
Als het verschillende maten waren (die ik wel ALTIJD in 1 advertentie plaats, omdat het anders wel erg veel werk wordt) mocht ik ze wel apart zetten.
Niet echt logisch voor mij, maar oké.
Na dit bericht hebben wij dus opgelet dat er niet te veel van het zelfde geplaatst zou worden.
In maart heb ik weer een bericht gehad, dat ik de wintec boom en de wintec wijd wel in 1 advertentie kon plaatsen. (had gekund, maar dit had te maken met zoek woorden die mensen gebruiken, dus voor mij de keuze het apart te plaatsen)
In de bericht stond ook het volgende
Citaat:
advertenties voor elke maat/kleur zullen dan ook verwijderd worden
Terwijl ik hier weer lees dat dat wel mag
Maar ga er verder geen discussie over aan meer.
Echt duidelijk zijn ze met de regels nooit geweest (en nog steeds niet!)
Ik wil niemand tot last zijn, maar heb gewoon niet door gehad dat de ergernis zo groot was.
Ook niemand heeft dit ooit eerder laten weten, en niemand heeft hier ooit een bericht over gestuurd.
Wat ik persoonlijk jammer vind, dan had er veel ergernis voorkomen kunnen worden.
Persoonlijk hoop ik ook heeeeeeel snel op iets anders voor adverteerders zoals ik.
Vroeger met EA kon je nog een leuke aanbieding maken elke week speciaal voor bokkers, doe ik dat nu dan is de respons zo weinig dat het zinloos is.
Met EA werd een advertenties vaak op dag 1 al meer dan 200 keer bekeken (nu haal je dat soms nog na een week met een enkele advertentie als je hem op het goede tijdstip plaatst)
De vele advertenties daarintegen worden veel bekeken, en vanaf de boktmarkt wordt ook heel veel doorgeklikt naar onze site (die cijfers kunnen we zien) en komen bestellingen uit voort.
Dus voor mij is het nog steeds interessant om te adverteren op deze manier.
Mede omdat de Banners gewoonweg te veel kosten, in een banner kan ik of het bedrijf promoten of maar 1 product, en kom je niet voor in de zoekresultaten.
Met verschillende advertenties kom ik eigenlijk altijd wel met een advertentie naar voren.
Ik zag hier dat sommige mensen producten als het zelfde zien die voor mij totaal verschillend van elkaar zijn.
Dit misschien omdat ik de producten ken, bijvoorbeeld de oornetjes.
Ik plaatste er 3 of 4 (geen idee meer precies) voor mij zijn ze allemaal verschillende, niet alleen in kleuren en maten, maar ook randjes, steentjes, materiaal enz.
Mij is nu duidelijk geworden dat de marktbezoeker dit niet ziet, en dat ik daar dus op moet gaan letten.
En voor de mensen die denken dat het veel werk is, het valt wel mee.
Edit >
Het idee van die webshop aanbiedingen vind ik ook een heel goed idee