Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Wat ik nou opvallend vind us dat de eerste reacties "oh geweldig" zijn, en nu ineens "oh ik vind het niks"
tita schreef:stef schreef:Wat ik nou opvallend vind us dat de eerste reacties "oh geweldig" zijn, en nu ineens "oh ik vind het niks"
Gewoon als een iemand het heft neemt volgen der meer. Als een iemand of meerdere mensen goed kunnen onderbouwen waarom ze het niks vinden, gaat de rest er ook over denken.
@ Bart het is op alle punten verslechtering, rommelig en onoverzichtelijk ben ook ontzettend verbaasd dat jullie zoiets lelijks heb neergezet.
Lijkt wel op E-Bay.
BartVB schreef:Wat betreft de lagere cijfers die achter 'bekeken' staan, dat geeft denk ik een wat vertekend beeld. Op dit moment zien mensen in de zoekresultaten al een afbeelding, de titel de prijs en een stuk van de advertentietekst. Zonder de advertentie aan te klikken weet je dus eigenlijk al 60% van wat je wil weten. De mensen die dan de advertentie aanklikken zijn hoogstwaarschijnlijk dus echt geinteresseerd in wat je aanbiedt. Dit in tegenstelling tot het oude EA waar advertenties ook regelmatig geopend werden voor basis info als 'wat kosten het' en 'wat is het eigenlijk'.
Citaat:Ik vind het alleen wel super irritant dat iemand snel voor alles een aparte advertentie maak, als iemand 5 dekjes aanbiedt, dat er dan meteen 5 aparte advertenties aangemaakt worden
Linda2B schreef:Ik vind het wel een grote verbetering. Overzichtelijker, categorieën etc. Als ik op zoek ben naar een zadel, zoek ik gewoon bij de zadels en ben ik op zoek naar een stalling, kan ik daar gericht op zoeken en ook dicht bij huis, zonder dat ik daarvoor 3 pagina's met topics moet doorscrollen.
Complimenten dus!
Leorah schreef:Bart, zou je ook willen reageren op mijn opmerking over een "optie om te kunnen bieden in een advertentie"?
BartVB schreef:Klopt. Die twee dingen (link naar ads in forum profiel en quoten van advertentie bij maken van PB in de Markt) staan hoog op de lijst om aan te passen